Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Hosté o hotelu Ještěd

Nejnovější recenze hostů

Již v pořadí šestá, tentokrát třídenní návštěva 14. až 16. listopadu 2016 v hotelu nad oblaky, a opět jsme byli s manželkou v nebi. Jako vždy služby prvotřídní, přístup profesionální, atmosféra přátelská, ubytování bez jakéhokoli nedostatku, prostředí v reastauraci příjemné a jídla výtečná. Pokud se na vás, jako na nás, usměje alespoň částečně počasí a umožní vám výhled do kraje, nemáte již žádné další přání. Vše se vám splnilo. Romanticky založení lidé zde zažijí nezapomenutelné okamžiky. Zkuste to a uvidíte. Lída a Michal Hipmanovi
Michal Hipman
13.12.2016

Minulý víkend jsme s kamarádkou u Vás strávily nádherné dva dny. Hotel měl stejně krásnou atmosféru jako ve filmu Grandhotel. Manžel se mi ptal, jestli jsme na recepci potkali pana Dulavu :-) Personál úžasně milý. Byli jsme v pokoji Economy - úplně stačilo. Kouzelný výhled na celé město Liberec. Jako v pohádce. Doporučuji na 100 %.
Marcela Dostálová
07.12.2016

Dobrý večer, znovu přeposílám email, který jsem psala již před týdnem. a očekávám reakci. Děkuji, Lucie Kalousová ---------- Původní zpráva ---------- Komu: recepce@jested.cz Datum: 18. 11. 2016 12:04:48 Předmět: Voucher Dobrý den, k loňským Vánocům jsem rodičům darovala voucher na "pobyt v oblacích" u vás v hotelu Ještěd. Nedávno voucher využili a byli nadšení. Bohužel mi však říkali, že museli doplatit jakousi částku za pobyt. Absolutně nechápu, jak je to možné. Jednalo se o jednu noc pro dvě osoby v pokoji Comfort, za což jsem řádně uhradila plnou cenu. Voucher měl platnost jeden rok, tedy do 31.12.2016. Proto nechápu, jak si můžete říct o doplatek. Jestliže se vám během daného období zvýšily náklady, není to problém zákazníka, voucher byl platný a měl platit tak, jak na něm bylo uvedeno (a bylo již uhrazeno). Smyslem dárkového voucheru je, že obdarovaný nic nedoplácí! S pozdravem, Lucie Kalousová
Lucie Kalousová
24.11.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme rádi, že si rodiče pobyt na Ještědu užili a že se jim u nás líbilo. Situace, kterou popisujete dále, vznikla z nedorozumění. Voucher vždy představuje finanční hodnotu služby, kterou lze vyčerpat v Hotelu Ještěd, a to na ubytování či útratu v restauraci. Zakoupením voucheru se tedy nekupuje konkrétní služba či balíček, ale pouze finanční hodnota. Jinak to ani nelze - každý voucher platí jeden rok, kdežto ceny služeb jsou různé pro různé dny v týdnu, mění se dle sezóny a podobně. Hodnotu voucheru si kupující může nastavit libovolně a také si může vybrat některý z motivů, přidat osobní věnování. Aby k dalším nedorozuměním již nedošlo, zdůrazníme tuto informaci přímo na voucheru, nejen na webových stránkách při zakoupení. Pavla Kantorová

Dobrý den, ve Vašem hotelu a restauraci jsme strávili non z 25. na 26.10.2016. Rád se přidávám v hodnocení ke všem, kteří Váš personál jen chválí. Rozšířím to jen o mladíka, se kterým jsme se setkali jako s prvním - hlídače parkoviště. Již ten byl tak milý a usměvavý, že jsme mu řekli, že jestli budou i všichni ostatní jako on, tak nás čeká krásný pobyt. A byli. Vyřiďte prosím všem poděkování. František Šulc
František Šulc
27.10.2016

Doporučení všem, kteří chtějí zorganizovat "neobyčejný abiturientský sraz své třídy" !!! Již podruhé !! (2015 ZDŠ 9.b-Mnichovo Hradiště / 2016 Vyšší letecké učiliště Košice) jsme zorganizovali výroční srazy se svými spolužáky zde v Hotelu Ještěd včetně ubytování účastníků a tímto doporučuji všem, kteří chtějí též pochvalu od svých spolužáků - obraťte se se svými přáními a požadavky včas na vedení hotelu a úspěch máte zaručen !!! Přístup a obětavost personálu, exceletní kuchyně, nevšední západy a východy Slunce v nevšedním prostředí tohoto architektonického skvostu zůstanou vryty v paměti vašich dávných spolužáků a spolužákyň ... Nádherné počasí si "musíte zajistit sami" - to personál zatím nezajišťuje, ale východ a západ Slunce garantují každý den :-):-):-) Naše poděkování personálu jsme vyjádřili 16.9. v pamětní knize ... Ladislav Šnýdr
Ladislav ŠNÝDR
18.09.2016

Vážení pracovníci Ještědu, na začátku července t.r. jsme u vás měli zakoupené dva romantické balíčky. Byli jsme předem přesvědčeni o tom, že naše očekávání budou naplněna a že budeme spokojeni, stalo se tak, od příchodu na recepci, přes ubytování až po nezbytně potřebnou restauraci jsme se setkali jen s milým a ochotným personálem. Velmi chutná kuchyně, překrásný interiér, perfektní počasí a celá atmosféra nás přesvědčili o tom, že se k vám vydáme znovu. Doporučovat vás asi není nutné, ale děláme tak. S pozdravem a na viděnou v roce 2017. Ivča, Pavel, Mirek a Olda
Oldřich Johannes Petr
14.09.2016

Dobrý den, letos v červnu jsem s manželem strávila ve vašem hotelu čtyři dny.Vše mohu jen pochválit a každému pobyt na Ještědu doporučit.Vše bylo tak jak jsme si představovali ,jídlo ovšem předčilo naše očekávání bylo super Za vše Vám patří velký dík.
Helena
30.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme Vám za pochvalu a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. Pavla Kantorová

Mé zážitky nesouvisí s ubytováním (to jsem neměl čest vyzkoušet), ale chci moc pochválit děvčata v recepci, protože když jsem tam po naší návštěvě nechal na pultu svůj "turistický záznamník" s památečním razítky, velmi ochotně slíbili mi ho poslat a tak se i stalo. Děkuji J. Juřen
Jiří Juřen
28.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

 Dobrý den, náš personál se snaží být vždy nápomocný. Jsme rádi, že jste svůj deník dostal zpátky. Pavla Kantorová

Dobrý den, s manželem a synem jsme u Vás zakončovali naší dovolenou a byli jsme nadšený vstřícností a ochotou personálu. Děkujeme Vám velmi za příjemný pobyt a rádi Vás zase přijedeme navštívit. Majka Marcinková, Hroznětín
Majka
22.08.2016

dobrý den,touto cestou vám chci poděkovat za příjemný sice jen krátkodobý pobyt kdy jsem se mohla diky všem okolnostem bezbariérové možnosti dopravy tramvaje lanovky atd.. se dostat téměř do oblak. Uskutečnila jsem výlet s dcerkou na Ještěd kdy jsme v hotelu strávily příjemné odpoledne , s tím že jsme si pochutnaly na báječném obědě včetně laskomin. dcerka ma omezené možnosti jelikož je hendikepovaná a o dvou Francouzových holích . Avšak díky možnostem jsme mohli mít tu čest pobýt u vás kdy nejen dcerka strávila krásný den ,ale díky velmi příjemnému personálu ochoty vstřícnosti se mi vryl do paměti zvláště úsměv a laskavost jedné servírky ,která byla k mé dceři obzvláště velmi příjemná a nešetřila ochotou a lidskostí. I dcerka poznala že je servírka velmi laskavá a milá a tak ji věnovala namalovaný obrázek právě jen a jen pro ní. díky této lidské osobě si uvědomuji že není život tak fádní jak se již v posledním čase zdá. vážím si její laskavosti a vstřícnosti. a spousty lidí by si s této osoby mohlo vzít příklad .Děkuji tímto i za svou dceru že takový človíček je. Příjemné chvíle přeji všem v hotelu a krásný strávený pobyt komukoliv v tomto úžasném hotelu a přírodě. Věřím že se i lidé hendikepovaní dozví o možnosti strávit krásné tyto chvíle na Ještědu a pokochat se krásou přírody, diky možnosti dopravě až k vám , díky tramvaji autobusu a hlavně lanovky. děkuji za vše den strávený u vas se mi vryl do srdce a na vždy tam zůstane nebot nebot diky hendikepu dcerky takových dnů v životě není mnoho.
ALA
19.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a byla jste spokojená. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu, Pavla Kantorová

Dobrý den, v červenci jsme se synem trávili dva dny ve Vašem hotelu. Trávili jsme je nejen v oblacích, ale připadali jsme si jako v ráji. Každý zaměstnanec se kterým jsme se setkali byl velice milý, usměvavý,vstřícný – od recepce, přes restauraci – včetně bufetu až k paní uklízečce  Díky moc všem za příjemné chvíle, které jsme u Vás strávili.
S. Anýžová
03.08.2016

Zdravím Vás, včera jsem byl na obědě s dětma a bohužel už nikdy víc!! Čekat na svíčkovou a smažený sýr takovou dobu, a ještě k tomu skoro jen strouhanka, děkuji ale ne! MILOSLAV
Miloslav
03.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za vaše připomínky, které jsou pro nás velmi důležité. Naším cílem je vysoká kvalita a dobré služby pro každého hosta, byť šlo včera o provozně velmi náročný den, kdy do restaurace zavítalo velmi mnoho lidí a naši kuchaři se ani na chvilku nezastavili. Naší snahou bylo obsloužit všechny hosty tak, aby byli spokojeni a nečekali delší dobu, než by jim bylo příjemné. To ale v žádném případě neomlouvá jakýkoli nedostatek v našich službách. Vysokou úroveň si zaslouží každý náš host, i když přijde v tak náročný den. Jakoukoliv případnou nespokojenost je však nutné vyjádřit ihned na místě, abychom mohli vše napravit k vaší spokojenosti. Za kvalitou našich služeb si stojíme, a proto vás srdečně zveme na další návštěvu naší restaurace. Večer je jídelní lístek rozšířen o mnoho vynikajících jídel, ve kterých si vybere i náročný zákazník. Těšíme se na vás. Pavla Kantorová

Dobrý den, strávili jsme u vás v hotelu úžasný víkend, kdy veškerý personál nám byl nápomocný a ochotný vyjít vstříc. Chutná večeře a velmi bohatá snídaně, která se vidí málokde. Ubytování luxusní, dodržující jednotný styl a koncept vyhovující celému projektu. Hotel si na nic nehraje a zároveň dosahuje vysokých standardů. Děkujeme. Zdeněk N.
Zdeněk N.
25.07.2016

Příjemný den přeji, před několika měsíci jsem byla s rodinou na večeři a vše proběhlo velmi dobře, jídlo chutné a hezky servírované a obsluha také milá a velmi ochotná:)) Dne 18.7.2016 jsem byla znovu s rodinou na večeři a pozvala jsem si ktomu i přátele, bohužel to jsem neměla dělat, jelikož veliké zklamání :(..co se týče jídla, tak studené, přesolené a na talíři HOZENÉ jako v bufetu, aspoň ta obsluha usměvavá a ochotná. Domácí limonáda ze sirupu za ty peníze , taky nic moc. Další návštěva jen na vyhlídku a jídlo v restauraci Domov. S pozdravem Kalousková Praha 6
Kalousková Lenka
24.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme, že jste se podělila o svou zkušenost a je nám líto, že ze dvou návštěv si odnášíte tak odlišné zážitky. Případnou nespokojenost s jídlem můžeme vyřešit hned na místě, pokud host není spokojen a upozorní obsluhu. Vždycky se snažíme, aby lidé od nás odcházeli s příjemným zážitkem nejen z Ještědu samotného, ale i z restaurace či hotelu. S přátelskými pozdravy, Pavla Kantorová

Dobrý den, bohužel jsem byl s rodinou dvakrát do tohoto měsíce na obědě a jednou na večeři, a musím přiznat, že katastrofa. Bohužel Ještěd krásné místo, krásný výhled, ale kyselá obsluha bez zájmu nás skoro obsloužit, a oběd šel a večeře?? Hrozný výběr a jídlo studené a nedodělané(špíz z kuřecích stehen)...s pozdravem Zavadil
zavadil1@seznam.cz
17.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za podmět k restauraci. Je nám líto, že vše neproběhlo k Vaší spokojenosti. Pokud se ale v takové situaci zákazník octne, je nejlepší vše řešit hned a na místě. Je naším cílem, aby od nás hosté odcházeli spokojeni.

S přátelskými pozdravy, Pavla Kantorová

 

Dobrý den, chtěla bych poděkovat za skvěle strávený víkend ve Vašem hotelu, za úžasné jídlo, přístup všech zaměstnanců hotelu a vůbec za vše! Určitě se vrátíme! Díky!
Petra Sýkorová
11.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za krásnou pochvalu a těší nás, že jste u nás byli spokojeni.  Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

S přátelskými pozdravy, Pavla Kantorová

Dobrý den. Dne 27. 6. 2016 jsme byli u Vás v restauraci s našimi přáteli na obědě. Stůl jsme měli sice předem objednaný, ale vyskytly se určité problémy s dodávkou elektrické energie. Zdánlivě nepříjemnou situaci vedení restaurace vyřešilo k naší naprosté spokojenosti, což samozřejmě zážitek z pobytu ještě umocnilo. Touto cestou bych chtěla ještě jednou poděkovat za ochotu, za skvělé jídlo i za profesionální přístup k nám hostům. D. Hanousková 7.7.2016
Dáša Hanousková
07.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme Vám za pochvalu i pochopení s výpadkem elektřiny. Jsme rádi, že i přes tuto drobnou komplikaci se Vám u nás chutnalo. S přátelskými pozdravy, Pavla Kantorová

Meli jsme s rodinou uzasny rodinny apartman bylo nas 7a pes. Vsichni byli nadseni z vyhledu, zapadajiciho slnunce, bylo to romanticke a kazdy si uvedomi, jak je nase zeme krasna. S ubytovanim jsme byli spokojeni, vsude cistota, pokoje utulne, teple, slunne. Restaurace a jidlo take na urovni. Snidane bohate a caj a kava vynikajici. Pobyt nas vsechny nadchl a tesime se, ze ho brzy zopakujeme. Diky vsem v recepci, restauraci a proste uplne vsem.
Eva Šichova
06.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za pochvalu a teší nás, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni. Budeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

S přátelskými pozdravy, Pavla Kantorová

Dobrý den, ke 30.těmu výročí svatby jsem od manžela dostala noc na Ještědu. Byli jsme u Vás ubytováni z 21.6. na 22.6.2016 a musíme jen chválit - vše bylo čisté, útulné, voňavé, ochotní lidé jak na recepci, tak v restauraci. Večeři hodnotíme jako gastronomický zážitek s překrásným výhledem. Moc jsme si to u Vás užili.
Ivana
26.06.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, velice nás těší, že jste byli se službami našeho hotelu spokojení. Budeme rádi, pokud nás znovu navštívíte. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař

Chtěla bych poděkovat personálu hotelu Ještěd za práci, kterou odvádějí. Měli jsme s přítelem objednaný romantický balíček. Nejvíce bych chtěla vyzdvihnout restauraci - jídlo bylo perfektní, skvěle servírované - dýňová polévka to byla opravdu lahoda. Ubytování bylo také výborné, jen snad drobnost, v pokoji č. 1 (comfort) chybí odpadkový koš (kromě malého na toaletě jsme žádný jiný nenašli) a wifi signál nebyl vůbec k nalezení Což nehodnotím nijak špatně, ale velké díky patří slečně na recepci, která se snažila situaci s internetovým připojením řešit hned po nahlášení problému. Nakonec jsme si výlet naplánovali v restauraci, kde připojení bylo bezchybné. Co je velká škoda je, že tento týden nejezdila lanovka - na tu jsme se těšili nejvíce, ale přesto jsme si tyto tři dny užili. Díky za vaší práci, odvádíte ji na jedničku!
Maňáková
08.04.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme velice rádi, že jste byli s našimi službami spokojení, a děkujeme za podněty. Větší koše na pokoji zařídíme, problém se slabším wifi připojením již odstraňujeme. Lanovka na Ještěd má bohužel každý rok po několik dní odstávku kvůli technickým prohlídkám, což omezuje dostupnost na Ještěd, na druhou stranu je bezpečnost cestujících a návštěvníků hotelu pro nás všechny prvořadá. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař 

Dobry den.Nedavno jsem sel s kamarady na vystup na Jested,a jake bylo me prekvapeni kdyz mi recepcni na muj dotaz zda nemate nekde venku teplomer odpovedela,nemame ale mohu se vam kouknout na internet jaka podle nej je tu asi teplota.Prosim nemuzete sehnat nejaky vetsi teplomer a umistit ho nekde venku???Nebo na nej mame jako navstevnici take prispet jako temer na vse unitr :-O?
Bohuslav
08.02.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, na ochozu Ještědu u recepce vždy teploměr byl, ovšem jeho životnost neměla nikdy dlouhého trvání. Bohužel vždy ho někdo zničil, je to škoda. Pošlu připomínku vedení hotelu, abychom pořídili teploměr nový a nějakým způsobem ho zabezpečili. Vše je to pouze o nás, o lidech ... S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař 

Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli mohu vzít psa a přijít do restaurace na novoroční výstup? Děkuji pěkně za informaci a přeji Vám hezký večer . S pozdravem Moravcová
Kateřina Moravcová
28.12.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, čtyřnozí návštěvníci jsou u nás vítáni, stejně jako ti dvounozí. Psa si do restaurace vzít můžete. Samozřejmě je třeba zajistit, aby neomezoval ostatní návštěvníky. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař

Dobrý den, píši ohledně našeho ubytování s mým přítelem, měli jsme romantický balíček :-), to bylo nepřekonatelné :-), ubytování skvostné a pak nádherně prostřený stůl k večeři, svíčky a tak, jídlo bylo výborné, tímto chceme poděkovat kuchaři za úžasné jídlo, ochutnala jsem kuřecí maso Supreme a pak kuřecí maso s dýňovou kaší, výborné, můj přítel měl po dva dny hamburgera, prý byl výtečný :-). Snídaně byly velice bohaté a nesmíme zapomenout na úžasný personál :-), jak v recepci, tak u podávání jídel :-), jste moc fajn a úžasní :-). Byl to pro nás nádherný zážitek :-). Děkujeme.
Adéla Vyhnánková
18.12.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za zprávu, jsme moc rádi, že se vám v našem hotelu líbilo a chutnalo vám. Pokud budete mít cestu kolem Ještědu, zastavte se u nás. Rádi vás tu znovu přivítáme. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař recepce hotelu Ještěd

K výročí svatby jsme s manželkou dostali poukaz na víkendový pobyt včetně romantické večeře. Vše proběhlo naprosto perfektně a personál hotelu se choval profesionálně a maximálně ochotně. Chtěl bych jim touto cestou opět poděkovat za vše, co dělají. Během pobytu jsme zažili jak sníh (námrazu), tak i překrásné jasno a i déšť. Vše doprovázeno celkem silným větrem. Nic ale nemohlo pokazit zážitek z opravdu nevšedního prostředí. Ještě jednou děkuji všem zaměstnancům hotelu a přeji krásné prožití nadcházejících svátků.
Pavel Esch
14.12.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za pozitivní recenzi. Počasí na Ještědu v zimním období je nevyzpytatelné, zvláště v posledních letech. Věřím, že tu lze v těchto dnech zažít prakticky všechna roční období. Chválu na personál jsem vyřídil vedení hotelu, určitě zaměstnance potěší. Budeme se těšit na vaši příští návštěvu. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař 

Zdravím celý personál hotelu Ještěd a moc děkuji za skvělou pohostinnost (pobyt z 9.12. na 10.12), od recepce počínaje, přes obsluhu u večeře včetně skvělého jídla a konče výbornou snídaní s usměvavou a milou obsluhou (moc zdravím a slunce jsem doufám neodvezl :-). Ačkoli jsem zde byl služebně, rozhodně jsem se necítil jak v běžném hotelu a určitě jsem zde nebyl naposled. Nevšední ubytování je umocněno ojedinělým designem provázející celý hotel, paráda. Takže budu všude chválit a doporučovat :-). Přeji hotelu Ještěd i celému personálu jen to nejlepší a těším se na další pobyt. Štěpán Svoboda
Štěpán Svoboda
11.12.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den pane Svobodo, jsme rádi, že jste byl s nabízenými službami spokojený. Na individuální přístup personálu vůči hostům klademe v našem hotelu velký důraz, a těší nás, že reakce jsou pozitivní. Rádi Vás v našem hotelu znovu přivítáme. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař 

Dobrý den; ke svým padesátinám jsem dostal poukaz k romantickému pobytu nad oblaky pro sebe a svou přítelkyni na dvě noci. Protože často a hodně cestujeme po všech koutech naší země, byl jsem na Ještěd velmi zvědavý. Nevšední zážitek jsme si u Vás domluvili na 26.10. až 28.10.2015. Musím uznat, že jsme byli naprosto nadšeni! Ubytování je skutečně úžasné a nejde popsat ten pocit, kdy za okny hučí silný vítr, zatímco v pokoji i restauraci je útulno, personál velice pozorný a výhled z okna prostě fascinující. Jaké je to asi v létě za bouřky nebo v zimě při pořádné fujavici? Spokojeni jsme byli i s kuchyní - romantická večeře výborná, ani k snídani nám nic nescházelo. Děkuji všem zaměstnancům, že mi padesátiny nakonec nepřipadaly tak tragické, ale naopak jako inspirace do dalších let. Někoho možná zamrzí překvapivě špatný signál GSM, ale nás naopak potěšilo, že máme klid od všech těch mobilů a Internetů :-) Luboš a Hanka, Chomutov.
L.Váně
31.10.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážený pane Váně, velmi děkujeme za Vaši zprávu. Každá podobná reakce nás potěší. Hotel Ještěd je vzhledem k poloze velmi specifické místo. Víceméně vždy nás příroda tady nahoře něčím překvapí, a to v jakoukoliv roční dobu. Mimo jiné i díky tomu je přenocování v hotelu Ještěd výjimečným zážitkem. Vše dokládá stále rostoucí zájem o ubytování na Ještědu. Ohledně signálu je pravda, že občas není za extrémnějšího počasí ideální. Budeme se snažit vše vylepšit. Jsme každopádně rádi, že jste byl spokojený s personálem a nabízenými službami, zvláště pokud se jednalo o oslavu narozenin. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař

Dobrý den. Návštěvu jsem dlouho plánovala a poté byla velmi spokojená s ubytováním na dvě noci - s pejskem - a veškerými službami. Snídaně - skvělá. Nabídka ostatních jídel by se mêla promyslet. 200 gramů tatarský biftek s osmi topinkami je prostě moc. A všeobecně byly porce příliš velké a možnost výběru slabší. Každopádně ubytování a služby (např. Recepce) naprosto skvělé . Přeji hodnê spokojených hostů. ☺️
Jana Richter
09.10.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme, Vaše pozitivní hodnocení nás velmi potěšilo. Podněty ohledně množství a výběru jídel přeposílám vedení restaurace. Rádi vás tu znovu přivítáme. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař  

Dobrý den , včera jsem objednal stůl pro čtyři osoby na večeři.Jídlo i personál mohu pochválit,ale takovou zimu jsem u jídla ještě nezažil.I po třech výměnách stolu všude neskutečně táhlo.Po dotazu jestli s tím lze něco udělat mi bylo řečeno,že údržbář není a nikdo to neumí uzavřít.Musel jsem se obléci do bundy a takto trávit zbytek večera .Vedlejší stůl byl též v bundách..Pozvali jsem našeho zákazníka z Holanska,který byl velice zklamán a odnesl to pořádnou rýmou. S pozdravem Tandler Pavel
Tandler Pavel
23.09.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, těší nás, že jste byli s jídlem a obsluhou spokojení, a zároveň se omlouváme za nastalé komplikace během vaší návštěvy restaurace. Vaše připomínka se týká dvou věcí. Jednak neodpovídajících teplotních podmínek na restauraci a dále reakce obsluhy na Váš dotaz. Bohužel nevím, jaké teplotní podmínky panovaly večer na restauraci, ale budu se informovat. Za reakci obsluhy na dotaz se omlouvám, byla rozhodně neprofesionální. Každopádně v obou záležitostech jsem zkontaktoval vedení hotelu, aby byla učiněna náprava. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař

Dobrý večer , ve středu 16. září jsme měli s manželem objednaný stůl v restauraci hotelu Ještěd, musíme moc a moc pochválit personál opravdu úžasně se o nás starali a co se týče jídla nemělo nejmenší chybu . Všem vřele doporučujeme tento hotel navštívit . Dagmar a Ladislav Suchomelovi
Dagmar a Ladislav Suchomelovi
18.09.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za vaši reakci na služby ještědské restaurace, velmi si toho vážíme. Vyřídím vše příslušnému personálu. Určitě je vaše zpráva potěší a zároveň pozitivně motivuje v další práci. Budeme rádi, pokud nás na Ještědu znovu navštívíte. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař  

Dobrý den, celý srpen jsem věnoval cestování. Po svém návratu mohu vyhodnotit jako nejlepší zážitek návštěvu Ještědu, kde jsem putování s rodinou zahájil 3.8.2015. Ihned po příjezdu mi zde ochotně pomohli s vyložením invalidního vozíku a po celou dobu se nám tu věnovali jak při obhlídce, tak při obědě (mimochodem velmi chutném) a nakonec mi pomohli naložit vozík zpět do auta. Všem zúčastněným touto cestou ještě jednou děkuji za nevšední zážitek. Kdo si chce zlepšit náladu, ať vyrazí na Ještěd. Vřele doporučuji. Květoslav Menger s rodinou.
Květoslav Menger
01.09.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, je pro nás čest, že v rámci vaší cesty byla návštěva Ještědu nejlepším zážitkem. Personál se vždy snaží návštěvníkům pomoci v případě jakýchkoliv komplikací, děláme to upřímně a se samozřejmostí. Ohledně pracovního kolektivu je Ještěd velmi dobře nastavený. Budeme se těšit na vaši příští návštěvu. Aleš Pluhař, recepce hotelu Ještěd

Dobrý den, píši ohledně pochvaly, byli jsme u Vás ubytováni 24.8. na jednu noc. Musím napsat i za mého přítele, že tak neskutečně vřelé a milé chování, s tím jsme se nikde nesetkali, a to fakt nepřeháním. Ubytování bylo tak nádherné, jsme s přítelem z toho ještě teď nadšení, restaurace a celkový servis a dále recepce, dáváme jedničku +. Moc Vám děkujeme za úžasný zážitek, určitě se k Vám ještě vrátíme a bude to více jak na jednu noc. Ještě jednou strašně moc děkujeme, takříkajíc klobouk dolů. Mějte se krásně a nádherný den. 
Adéla Vyhnánková a David Novotný
26.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, velmi si vážíme toho, že jste byli v našem hotelu spokojeni. Snažíme se, aby se tu host cítil jako doma a naším krédem je individuální přístup. Budeme rádi, pokud se u nás znovu ubytujete, jen s ohledem na velký zájem o ubytování na Ještědu bych upřednostnil včasnou rezervaci. Mějte se hezky. S úctou, Aleš Pluhař 

Moc děkuji celému personálu hotelu, pobyt u Vás byl nádherný. Prožila jsem u Vás nejhezčí narozeniny. Každému Váš hotel budu doporučovat. Ještě jednou moc děkuji, byl to prostě úžasný zážitek!!!!
Květa
24.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, poděkování personálu vyřídím, za mě trochu opožděně přeji všechno nejlepší. Rádi se s vámi znovu setkáme. S úctou, Aleš Pluhař 

Dnes 23.8.2015 jsem navštívila s přáteli Ještěd a restauraci dali jsme si oběd a jídlo bylo vynikající.Obsluha i restaurace super.Určitě přijedeme znovu Monika Ondračková
Monika Ondračkova
23.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení nabízených služeb v restauraci. Budeme rádi, pokud nás znovu navštívíte. S úctou, Aleš Pluhař

Dobrý den, ve dnech 13-tého a 14-tého.srpna 2015, jsme navštívili a strávili noc ve Vašem hotelu s restaurací. Už po příchodu do recepce kde se nás ujala velmi ochotná slečna recepční(Alžběta), která nás uvedla na ubytování(pokoj comfort), nabídla nám Vámi poskytované služby a výhody. Velmi příjemné a milé vystupování. Poté jsme navštívili restauraci, kde se o nás opět postaral velmi milí a příjemný personál , který byl velmi bystrý, milý, ochotný a příjemný. Jídlo bylo velmi chutné a výborně připravené(kuřecí prsa na chřestu). Druhý den jsme měli v rámci ubytování snídani, která byla perfektně připravena(dostatečný výběr jak nápojů tak i jídla) ve výborné kvalitě(především vynikající domácí chléb). Na závěr mi nezbývá nic jiného než poděkovat celému kolektivu a popřát mnoho spokojených zákazníků jako jsme byli my s manželkou. 1*
Richard
19.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, snažíme se poskytovat profesionální služby ve všech úsecích hotelového provozu, a díky pozitivním reakcím návštěvníků se přesvědčujeme, že kráčíme správným směrem. Děkujeme, Vaší recenze si vážíme. Personál včetně slečny Alžběty budu informovat. Budeme rádi, pokud nás v budoucnu ještě navštívíte. S úctou, Aleš Pluhař

Dobrý den, před léty jsem byl na Ještědu a byl jsem uchvácen pohledem z restaurace, připadal jsem si jako v letadle. Letos přijedu i se synem už se moc těšíme.
Petr Chládek
14.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Pokud budete potřebovat bližší informace o provozní době, jízdním řádu lanovky apod., zkontaktujte recepci hotelu, případně mě jako vedoucího recepce na tel. čísle 603 152 168 nebo na mailové adrese pluhar@jested.cz. Budeme se těšit na vaši návštěvu. S úctou, Aleš Pluhař

Dobry den vsem. Radi bychom vam vsem, kteri se starate o sve hosty na Jestedu, poslali velke podekovani. Cely pobyt jsme se citili skvele. Vase apartma cislo 5 predcilo nase ocekavani. Ale pokoj i kdyby byl sebekrasnejsi, nebyl by nic, kdyby kolem nebyli mili lide. Ano, dekujeme vsem koho jsme potkali a koho jsme nemeli sanci potkat... A tesime se, ze se brzy vratime. Zatim budeme pobyt na Jestedu s radosti doporucovat. P.S. Brzy alespon na veceri, ktera nemela chybu, mnam.
Radana a Mahito Adachi
14.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, těší nás, že jste byli s našimi službami spokojení. Snažíme se k hostům přistupovat individuálně a vyslyšet všechna jejich přání. Děkujeme za případné doporučení vašim přátelům a budeme se těšit na další setkání. S úctou, Aleš Pluhař

Tímto bych Vám i s dcerou a manželem chtěli poděkovat za krásný víkend nad oblaky. S pobytem jsme byli naprosto spokojeni pokoj byl nádherný, personál milý a profesionální, večeře špičková a oběd i přes značné množství lidí skvělý včetně velmi ochotné obsluhy. Jelikož jsme Vás nenavštívili poprvé můžeme konstatovat, že se zcela určitě vrátíme. S pozdravem Lucie Mlezivová
Mlezivová Lucie
06.08.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme a jsme moc rádi, že pobyt proběhl podle vašich představ. Personál hotelu budu informovat. Budeme se těšit na opětovné setkání s vámi. S úctou, Aleš Pluhař 

Děkujeme za příjemný pobyt, zvláště panu Filipu Hláskovi, který má technické znalosti Ještědu, místopisné, historické, a především je člověkem, který má Ještěd rád a svůj přístup a vědomosti předává návštěvníkům. Náš pobyt povýšil na pobyt snů.
Stanislav Kropáček
29.07.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za pozitivní recenzi. Pan Hásek je člověk na svém místě s velice kladným vztahem k Ještědu. Své znalosti se snaží předávat každému, kdo se o tuto výjimečnou stavbu zajímá. Budeme ho informovat, Vaše reakce ho určitě potěší. S úctou, Aleš Pluhař

Dovolte mi, abych poděkoval za velice vstřícnou spolupráci při zajištění Social-event pro účastníky konference ECMSM 2015, kterou pořádala Technická univerzita v Liberci ve dnech 22.06. - 24.06. 2015. Velký dík patří paní Gonosové a všem zúčastněným zaměstnancům hotelové restaurace. Díky jejich profesionalitě byla návštěva místa s naprosto jedinečnou atmosférou doplněna o skvělý gastronomický zážitek. Jsem rád, že vše proběhlo ke spokojenosti nejen naší, ale zejména našich zahraničních kolegů a hostů. Těším se na případnou další spolupráci.
prof.Ing. Zdeněk Plíva, Ph.D
29.07.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, velice nás těší pozitivní reakce na nabízené služby v restauraci hotelu Ještěd. Jsme rádi, že především zahraniční hosté byli s návštěvou spokojeni. Uvědomujeme si, že podobnými setkáními nepropagujeme pouze Ještěd, ale celý region, a doufáme, že i následující akce liberecké univerzity se setkají s pozitivními ohlasy. S úctou, Aleš Pluhař   

 

Ráda bych touto cestou poděkovala personálu za profesionální a lidský přístup. Maminka slavila 70 narozeniny. Ještěd vždy opěvovala. Proto nás s manželem napadlo, pozvat jí na oběd právě sem. Telefonicky byla domluvena rezervace a naše představa o průběhu oběda. Musím napsat, že tak milý a ochotný personál je podnětem k myšlence, že i v našich končinách se může host cítit vítán. Jakékoliv jídlo donesené na stůl, bylo kulinářským zážitkem + obsluhující personál - zážitek pro všechny. Ještě jednou velký dík za vše. Rádi se budeme vracet, doporučení je samozřejmostí. Jitka a Pavel Vondráčkovi
Jitka Vondráčková
17.07.2015

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Jsme velice potěšeni Vaší reakcí na nabízené služby. Profesionalita a osobní přístup jsou prioritou všech zaměstnanců našeho hotelu ve snaze zajistit maximální spokojenost hosta. Budeme rádi, pokud se s Vámi budeme moci znovu setkat. S úctou, Aleš Pluhař

Podělte se o své postřehy z Ještědu i Vy




* email slouží pouze pro ověření a komunikaci s Vámi v případě problémů, nikdy nebude použit pro obchodní sdělení

Vaše hodnocení a postřehy z Ještědu

1012 metrů        nad mořem | pokoje s výhledem na všechny světové strany | restaurace a bar „nad oblaky“
Jaký důvod si pro návštěvu Ještědu najdete Vy? Těšíme se na Vás!

Horní Hanychov 153 | Liberec 8 | Česká republika | Tel. +420 485 104 291 | +420 605 292 563 | recepce@jested.cz
vytvořeno s ♥ v pixelomedia.cz