ZOBRAZIT VÍCE


Hosté o hotelu Ještěd

Vítáme názory a podněty všech hostů, které nám pomáhají dělat naši práci co nejlépe. Příspěvky s vulgárními výrazy mohou být smazány. Děkujeme.

Nejnovější recenze hostů

Dobrý den, tento hotel nikomu nedoporučuji, vžádném případě mu nejde o hosta, ale jen o peníze. Pokud si pořídíte dárkový voucher, tak se Vám může i stát, že cena pokojů se zvýší, tak ,že až tam dorazíte, tak Vás ubytují v tom nejubožejším pokoji. Rozdílné ceny o víkendu a ve všední den, to však nikde na webových stránkách neuvádějí. Dejte si pozor, aby Vás nenapálili.
Lorencová
05.09.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážená paní Lorencová, Vaše nespokojenost vznikla z nedorozumění, ne však na naší straně. Zakoupením dárkového voucheru si nekupujete konkrétní pobyt, ale hodnotu, kterou Váš obdarovaný může u nás využít. Sám si vybere, jaký produkt a za jakou cenu si zvolí. Dárkový voucher má platnost jeden rok, kdežto ceny pokojů se mohou měnit i ze dne na den podle sezóny, ročního období, dne v týdnu a dalších okolností. I výběr pokoje je čistě na hostu a rozhodně nikoho nenapalujeme:-). O cenách, volné kapacitě i o jednotlivých pokojích včetně fotografií se hosté dozvědí v procesu rezervace na našem webu. Naprostá většina hostů, kteří od nás každý den odjíždí, je spokojena. Děláme svou práci dobře, a proto věříme, že pokud se vypravíte na Ještěd i Vy, budete spokojena též.

Dobrý den, ve dnech 15.-17.8.2017 jsme byli s manželem ubytováni u Vás v hotelu na Ještědu. Veškeré služby hotelu i restaurace byly na vysoké úrovni, za což Vám všem velice děkujeme a těšíme se na další návštěvu! S pozdravem, Denkovi
Manželé Denkovi
05.09.2017

V úterý 15. srpna jsem asi po 15 letech navštívil Ještěd. Počasí skvělé, návštěvnost vysoká. Příjemný personál, počínaje parkovištěm (dolní i horní), obsluha v restauraci – opravdu kmitala a vždy s úsměvem, čisté a nažehlené oblečení. Při provozu v kategorii – turisté, rodinky s dětmi, tedy rychle se najíst a odchod - všechna čest jak zvládáte! Do restaurace jsem „vyšplhal“, dolů mi vstřícně nabídl číšník výtah, alespoň o patro (jsem po úrazu, berličky). Na zvládání provozu má určitě velký podíl všudypřítomná paní „provozní“, která během našeho oběda dvakrát proběhla restauraci, přitom sama odebrala sklenice, lahve ze stolů, stejně „aktivně“ řešila příjezd zásobovací dodávky na parkovišti. Byla všudypřítomná, nebo jsem na ni měl takové štěstí. Celkově velmi dobrý pocit z návštěvy Ještědu a moc Vám přeji, ať firma šlape!
Ing. Kolář
01.09.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, těší nás Vaše chvála i přání do budoucna.

Dobrý den, pobyt v hotelu Ještěd je rozhodně zajímavý zážitek, mohu doporučit. Hotelový personál byl velmi ochotný, večeře chutná a snídaně opravdu skvělá. Pokud jde o ubytování, pokoj čistý s krásným výhledem. Jen vzduchotechnika v pokoji byla velmi hlučná, takže rušila při spánku. Slečna v recepci mi na moji připomínku sdělila, že záleží odkud fouká vítr a že jsme byli na návětrné straně, což se mi tak úplně nezdá...a že by to chtělo celkovou rekonstrukci, což už je pochopitelnější:). Ale absolvovat pobyt rozhodně stojí za to. Simona Vojtěchová
Vojtěchová Simona
29.08.2017

Dobrý den, 18.8. - 20.8. 2017 jsme strávili na Ještědu. Ubytování krásné, hezký výhled, opravdu jako v "oblacích". Nadšeni jsme byli i z dobrého jídla odpovídajícího ceně a především milého a snaživého personálu, který nešetřil svými úsměvy. Děkujeme M. Brunclíková, L. Štefanský
Monika Brunclíková
21.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, velmi nás těší Vaše spokojenost a doufáme, že se k nám zase vrátíte.

Dobrý den, bohužel musím napsat recenzi, i když to nikdy nedělám, ale před dvouma roky jsem byla s přáteli na obědě a nemohla jsem to vynachválit, ale co se stalo v sobotu, to vážně už nikdy. Guláš cena asi 180,-Kč a tak hnusný a hlavně knedlíky studený a poslední kapka byla ta, že byl donešen cca za 30 minut..už nikdy! Loubová
Loubová
20.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážená paní Loubová, jsme rádi, když nám dáte takto vědět, na druhou stranu jsme raději, když nám v případě nespokojenosti nebo jakýchkoliv problémů dáte vědět okamžitě, ještě na místě. Popisovaná situace v naší restauraci normální není, těžko teď zjistit, co se stalo. V každém případě Vás zveme na návštěvu znovu, protože věříme, že budete spokojená.

Dobrý den, je vstup povolen do restaurace i s pejskem na vodítku? Děkuji L.
Lucie
15.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, pejsci jsou v restauraci vítáni. Pěkný den

Výhled opravdu super,tím to bohužel končí, profesionální personál v restauraci se profesionálně skrývá, stoly ulepene, že si na ně neodlozite ani ruce, natož peněženku... Po dlouhém, ale fakt dlouhém čekání dostanete jidelak, nejlevnější zmrzlina 92 korun za předpokladu, že ji máte u koho objednat...Mě to přesvědčilo k odchodu a nebyli jsme jediní...Před lety pěkná věčně plná restaurace, nyní prázdná ulepena špeluňka, otrávený personál, najezte se dole a pak vyrazte mrknout na výhled...
Lenka a Jirka
09.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, mrzí nás, že jste si s výhledem nevychutnali i služby restaurace. Zmrzlinu prodáváme za 25 korun v občerstvení na ochozu. Naopak v restauraci je za zmíněných 92 korun k mání oblíbený pohár z vanilkové zmrzliny, se sorbetem z černého rybízu, s ovocem a šlehačkou. V oblíbenosti soutěží se svým karamelovým "bratrem". Nevíme, kdy jste restauraci navštívili - nemohlo to být ještě před otvírací dobou? I tehdy hosty náš personál rád obslouží, jen má v tu chvíli více práce v sousední kavárně, kde probíhají snídaně hotelových hostů. S úderem 10. hodiny se však celá restaurace zaplní a naši lidé si vydechnou až večer. Občas se může něco nepodařit, ale není to náš standard. Věříme naší práci natolik, že Vás k nám nahoru zveme ještě jednou. Víme, že tentokrát si vychutnáte nejen výhled, ale i dobré jídlo.

Dobrý den, ve dnech 14. a 15.7.2017 jsme byli ubytováni v hotelu Ještěd, v pokoji typu Comfort. Ráno 15.7.2017 po probuzení jsme zjistili, že z koupelny se line nesnesitelný zápach z netěsného odpadu umyvadla. Tuto skutečnost jsem nahlásil na recepci hotelu a požádal o odstranění závady. Nahlásil jsem ještě nefungující programy všechny od České televize. Recepční mi sdělil, že závady nahlásí na údržbu. Po nahlášení jsme odjeli po výletech do okolí. Večer po návratu do pokoje jsme bohužel zjistili, že závada se zápachem trvá nadále, a tak jsme v zapáchajícím "Comfort" pokoji strávili další noc. Podotýkám, že o problému se zápachem jste museli velmi dobře vědět, protože k odpadu umyvadla jste umístili voničku a druhou elektrickou "voničku" jste zapnuli na maximální výkon do zásuvky pod psacím stolem v hotelovém pokoji. Přes tuto závadu jste klidně pokoj prodali za velmi nadstandardní cenu. Dále je potřeba ještě sdělit, že pokoj má neotevíratelná okna a jediné 4 ks ventilační otvory, které projektant umístil do pokoje, jste nechali zaslepit, takže pokoj se nedal absolutně vyvětrat. Projektant určitě dobře věděl, proč ventilační otvory do pláště budovy naprojektoval. Bude dobré ověřit, kdo dal souhlas s jejich zaslepením. Moje zkušenost s návštěvou hotelu Ještěd je jednoznačná. Už nikdy více. Od pracovníka recepce jsem se nedočkal ani omluvy, ani případné slevy za katastrofální stav pokoje. Pouze jsem obdržel informaci, že předá závadu údržbě hotelu. Myslím si, že nadstandardní ceně pokoje neodpovídala rozhodně úroveň poskytnutých služeb. A abych jen nekritizoval, programy České televize byly druhý den opraveny, postel byla velmi kvalitní a rovněž snídaně velmi dobré. Obracím se proto touto cestou na vedení hotelu. Ale zážitek se "smradlavým" pokojem se zaryl hluboko do paměti. S pozdravem Arnošt Pašek
Arnost Pasek
24.07.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, mrzí nás, že Váš pobyt na Ještědu byl ovlivněn touto nepříjemností. Pokud host objeví někde na pokoji problém či závadu, řešíme ji okamžitě (jako např. zmíněné programy televize). Jsou však věci, které souvisí s technologií budovy a okamžitě je řešit nelze. Vyřeší ji až kompletní rekonstrukce této památky, na jejíž přípravě se s majitelem budovy Ještědu podílíme. Větrání a ventilace jsou na prvním místě v pořadí důležitosti. Omlouváme se za tuto komplikaci, která narušila Váš pobyt. Věříme ale, že v budoucnu opět na Ještěd zavítáte a budete si moci vychutnat jen příjemné věci, jako Vámi zmíněné pohodlné postele či dobré snídaně.

Už nikdy víc na jídlo!!! Nedoporučuji, doba trvání a kvalita pokrmu vážně ceně neodpovídá!
Lejdoš
10.07.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Je nám líto, že jste měl takovou zkušenost. Naším cílem jsou služby vysoké kvality. Proto jsme rádi, pokud případnou nespokojenost řeší host na místě, abychom mohli konkrétně reagovat. Děkujeme i tak za recenzi a věříme, že při další návštěvě budete spokojen.

Krásný slunečný den všem dobrým duším na Ještědu! 9. 7. 2016 se stal dnem, kdy jsme s mým dnes již manželem oslavili naši lásku a vzali se. Jako dárek jsme od mé maminky dostali víkendový pobyt na Ještědu téměř rok dopředu rezervovaný. Tak jsme si minulý týden vyrazili z Moravy směr Čechy. Snad poprvé v životě jsme vyjeli na vrchol pohoří autem, místo pěšmo. Řekla bych, že od prvního výhledu z Ještědu až do samotného konce pobytu jsme úžasem nezavřeli pusu. Píši, abych Vám vyjádřila dík a pochvalu, abych se mohla svěřit, jak krásně jsme se měli. Nádherně udržované prostory, vše krásně čisté, voňavé. Byli jsme uchváceni perfektně čistým vzduchem v pokojích. Nejvíce bych ale chtěla vyzdvihnout práci zaměstnanců, se kterými jsme během pobytu přišli do kontaktu. VŠICHNI velice ochotní, úslužní, profesionální, jako lidé velmi příjemní. Jídlo bylo dokonalé, servis zrovna tak. Moc všem děkujeme, i lidem, se kterými jsme do kontaktu nepřišli, ale podílejí se na chodu celého hotelu. Měli jsme druhé líbánky a vlastně jen o měsíc dříve jsme oslavili naše první výročí. Bude-li to jen možné, vrátíme se zase. A není snad ani třeba zdůrazňovat, že pobyt na Ještědu všem doporučujeme. Přeji Vám spoustu spokojených klientů, prostředků k udržování vysoké úrovně hotelu i jeho dalšímu rozvoji. Obrovské díky posíláme z Kroměříže – Michaela Frimlová s manželem.
Michaela Frimlová
20.06.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme!

Sorry ale jestli funguje celý hotel jako restaurace s kuchyní,tak se divím že vám to tady nespadlo ještě na hlavu!!! Čekat na hotové jídlo 50 minut v poloprázdné restauraci je docela tristní!!! Zkuste se někdy zaměřit na to jak to tady vypadá a udělat napravu,nebo se na to tady ****!! S pozdravem Petr Hlavenka
Petr Hlavenka
13.05.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážený pane Hlavenko, nespadlo :-) a je to proto, že je samozřejmě nepřijatelné, aby host čekal na jídlo déle než je v restauraci běžné. Při Vaší návštěvě došlo k nedorozumění, které jsme řešili na místě a já doufám, že se brzy na Ještěd opět vydáte a budete spokojen. Děkujeme za důvěru.

Dobrý večer, dnes jsme ukončili pobyt ve vašem hotelu. Překvapila a potěšila nás úroveň služeb, které poskytujete. Vysoká čistota interieových i exterierových prostor v a kolem hotelu, výborná kuchyně a milé vystupování personálu v nás zanechá hluboký pozitivní zážitek. Přejeme vám hodně spokojených návštěvníků a ať se vám vede.
manželé Kovaříkovi
09.05.2017

Hotel Ještěd jsme kontaktovali s prosbou o zajištění večere pro účastníky zahraničního workshopu pořádaného v rámci TUL. Od prvního e-mailu probíhala komunikace velmi vstřícně a konstruktivně. Hotel nabídl a zajistil výběr z tří jídel, včetně desertu. Hotel nám dále zajistil dopravu lanovkou i náhradní řešení v případě špatného počasí. Samotná večeře probíhala v salonku s velmi příjemnou obsluhou určenou pouze pro nás. Jídla i nápoje byly výborné a chválili je i naši zahraniční partneři. Zároveň byli okouzleni atmosférou zapadajícího slunce, kterou jsme pozorovali přímo od jídelního stolu. Výborná večeře byla zakončena sjezdem lanovkou do údolí s výhledem na osvícený Liberec. Děkujeme hotelu za zprostředkování tohoto zážitku, na který budeme ještě dlouho vzpomínat. Za kolektiv TUL, Iva Dolinová
Iva Dolinová
05.05.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme Vám, bylo nám ctí. Pěkný den 

Dobrý den, tento víkend jsem byl s přítelkyní na obědě a po této zkušenosti už nikdy víc!! Všem lidem nedopučuji, radši zajet do KFC!!
Ondřej
01.05.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání. O víkendu byla restaurace plně vytížená, z tohoto důvodu mohlo dojít k nestandardnímu servisu personálu. Mohu Vás požádat o zaslání konkrétních nedostatků na email recepce@jested.cz, abychom mohli v budoucnu těmto nedostatkům předejít? Doufáme, že nás opět navštívíte a svůj názor změníte. Pěkný den.

Dobrý den, dne 16.3.2017 jsme pro svou pracovní cestu využili ubytování v dominantě města Liberec. Byli jsme opravdu okouzleni atmosférou, příjemností a profesionalitou personálu a skvělým výkladem historie Ještědu a stavby samotné panem ředitelem, což nás z titulu naší profese mile překvapilo a velmi potěšilo. Držíme pěsti k plánované rekonstrukci a věříme, že se do hotelu brzy opět podíváme! S pozdravem z Brna Karel Koudelka a spol.
Karel Koudelka
04.04.2017

Dobrý den Ještěde :-) dnes jsem tě přijel jen omrknout a můžu říci, že se těším až v tobě strávím víkend. Nádherné prostředí a výhled jak z letadla. Živě si umím představit svítící noční Liberec a další města. Kuchyň je taky bezvadná. Dnešní pstruh se slaninovým koláčem neměl chybu.
David71
11.03.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, Vaše spokojenost - naše radost :-) Děkujeme!

Nadherne a krasne. Velke minus je drahe apartma rezervace mesic dopredu a v plne vysi. 3hvezdickovy hotel ale zaplatit tak vysokou sumu jako v grand imperial hotelu je nehorazne. Chovani zbohatlickych ksichtu jeste horsi. Ubytujte radeji uprchliky s merkelovou
Bohaty Nemec
09.03.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, zde na Ještědu vítáme všechny recenze, byť by nebyly lichotivé. I ke kritice se stavíme čelem. U Vašeho příspěvku však není na co reagovat, ani si nejsme jisti, že jste byl naším hostem. Máte-li konkrétní podnět, návrh či reklamaci, prosíme, kontaktujte recepci hotelu. Našich hostů si velmi vážíme a věnujeme se každému podnětu. Hezký den

Již v pořadí šestá, tentokrát třídenní návštěva 14. až 16. listopadu 2016 v hotelu nad oblaky, a opět jsme byli s manželkou v nebi. Jako vždy služby prvotřídní, přístup profesionální, atmosféra přátelská, ubytování bez jakéhokoli nedostatku, prostředí v reastauraci příjemné a jídla výtečná. Pokud se na vás, jako na nás, usměje alespoň částečně počasí a umožní vám výhled do kraje, nemáte již žádné další přání. Vše se vám splnilo. Romanticky založení lidé zde zažijí nezapomenutelné okamžiky. Zkuste to a uvidíte. Lída a Michal Hipmanovi
Michal Hipman
13.12.2016

Minulý víkend jsme s kamarádkou u Vás strávily nádherné dva dny. Hotel měl stejně krásnou atmosféru jako ve filmu Grandhotel. Manžel se mi ptal, jestli jsme na recepci potkali pana Dulavu :-) Personál úžasně milý. Byli jsme v pokoji Economy - úplně stačilo. Kouzelný výhled na celé město Liberec. Jako v pohádce. Doporučuji na 100 %.
Marcela Dostálová
07.12.2016

Dobrý večer, znovu přeposílám email, který jsem psala již před týdnem. a očekávám reakci. Děkuji, Lucie Kalousová ---------- Původní zpráva ---------- Komu: recepce@jested.cz Datum: 18. 11. 2016 12:04:48 Předmět: Voucher Dobrý den, k loňským Vánocům jsem rodičům darovala voucher na "pobyt v oblacích" u vás v hotelu Ještěd. Nedávno voucher využili a byli nadšení. Bohužel mi však říkali, že museli doplatit jakousi částku za pobyt. Absolutně nechápu, jak je to možné. Jednalo se o jednu noc pro dvě osoby v pokoji Comfort, za což jsem řádně uhradila plnou cenu. Voucher měl platnost jeden rok, tedy do 31.12.2016. Proto nechápu, jak si můžete říct o doplatek. Jestliže se vám během daného období zvýšily náklady, není to problém zákazníka, voucher byl platný a měl platit tak, jak na něm bylo uvedeno (a bylo již uhrazeno). Smyslem dárkového voucheru je, že obdarovaný nic nedoplácí! S pozdravem, Lucie Kalousová
Lucie Kalousová
24.11.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme rádi, že si rodiče pobyt na Ještědu užili a že se jim u nás líbilo. Situace, kterou popisujete dále, vznikla z nedorozumění. Voucher vždy představuje finanční hodnotu služby, kterou lze vyčerpat v Hotelu Ještěd, a to na ubytování či útratu v restauraci. Zakoupením voucheru se tedy nekupuje konkrétní služba či balíček, ale pouze finanční hodnota. Jinak to ani nelze - každý voucher platí jeden rok, kdežto ceny služeb jsou různé pro různé dny v týdnu, mění se dle sezóny a podobně. Hodnotu voucheru si kupující může nastavit libovolně a také si může vybrat některý z motivů, přidat osobní věnování. Aby k dalším nedorozuměním již nedošlo, zdůrazníme tuto informaci přímo na voucheru, nejen na webových stránkách při zakoupení.

Dobrý den, ve Vašem hotelu a restauraci jsme strávili non z 25. na 26.10.2016. Rád se přidávám v hodnocení ke všem, kteří Váš personál jen chválí. Rozšířím to jen o mladíka, se kterým jsme se setkali jako s prvním - hlídače parkoviště. Již ten byl tak milý a usměvavý, že jsme mu řekli, že jestli budou i všichni ostatní jako on, tak nás čeká krásný pobyt. A byli. Vyřiďte prosím všem poděkování. František Šulc
František Šulc
27.10.2016

Doporučení všem, kteří chtějí zorganizovat "neobyčejný abiturientský sraz své třídy" !!! Již podruhé !! (2015 ZDŠ 9.b-Mnichovo Hradiště / 2016 Vyšší letecké učiliště Košice) jsme zorganizovali výroční srazy se svými spolužáky zde v Hotelu Ještěd včetně ubytování účastníků a tímto doporučuji všem, kteří chtějí též pochvalu od svých spolužáků - obraťte se se svými přáními a požadavky včas na vedení hotelu a úspěch máte zaručen !!! Přístup a obětavost personálu, exceletní kuchyně, nevšední západy a východy Slunce v nevšedním prostředí tohoto architektonického skvostu zůstanou vryty v paměti vašich dávných spolužáků a spolužákyň ... Nádherné počasí si "musíte zajistit sami" - to personál zatím nezajišťuje, ale východ a západ Slunce garantují každý den :-):-):-) Naše poděkování personálu jsme vyjádřili 16.9. v pamětní knize ... Ladislav Šnýdr
Ladislav ŠNÝDR
18.09.2016

Vážení pracovníci Ještědu, na začátku července t.r. jsme u vás měli zakoupené dva romantické balíčky. Byli jsme předem přesvědčeni o tom, že naše očekávání budou naplněna a že budeme spokojeni, stalo se tak, od příchodu na recepci, přes ubytování až po nezbytně potřebnou restauraci jsme se setkali jen s milým a ochotným personálem. Velmi chutná kuchyně, překrásný interiér, perfektní počasí a celá atmosféra nás přesvědčili o tom, že se k vám vydáme znovu. Doporučovat vás asi není nutné, ale děláme tak. S pozdravem a na viděnou v roce 2017. Ivča, Pavel, Mirek a Olda
Oldřich Johannes Petr
14.09.2016

Dobrý den, letos v červnu jsem s manželem strávila ve vašem hotelu čtyři dny.Vše mohu jen pochválit a každému pobyt na Ještědu doporučit.Vše bylo tak jak jsme si představovali ,jídlo ovšem předčilo naše očekávání bylo super Za vše Vám patří velký dík.
Helena
30.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme Vám za pochvalu a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Mé zážitky nesouvisí s ubytováním (to jsem neměl čest vyzkoušet), ale chci moc pochválit děvčata v recepci, protože když jsem tam po naší návštěvě nechal na pultu svůj "turistický záznamník" s památečním razítky, velmi ochotně slíbili mi ho poslat a tak se i stalo. Děkuji J. Juřen
Jiří Juřen
28.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

 Dobrý den, náš personál se snaží být vždy nápomocný. Jsme rádi, že jste svůj deník dostal zpátky.

Dobrý den, s manželem a synem jsme u Vás zakončovali naší dovolenou a byli jsme nadšený vstřícností a ochotou personálu. Děkujeme Vám velmi za příjemný pobyt a rádi Vás zase přijedeme navštívit. Majka Marcinková, Hroznětín
Majka
22.08.2016

dobrý den,touto cestou vám chci poděkovat za příjemný sice jen krátkodobý pobyt kdy jsem se mohla diky všem okolnostem bezbariérové možnosti dopravy tramvaje lanovky atd.. se dostat téměř do oblak. Uskutečnila jsem výlet s dcerkou na Ještěd kdy jsme v hotelu strávily příjemné odpoledne , s tím že jsme si pochutnaly na báječném obědě včetně laskomin. dcerka ma omezené možnosti jelikož je hendikepovaná a o dvou Francouzových holích . Avšak díky možnostem jsme mohli mít tu čest pobýt u vás kdy nejen dcerka strávila krásný den ,ale díky velmi příjemnému personálu ochoty vstřícnosti se mi vryl do paměti zvláště úsměv a laskavost jedné servírky ,která byla k mé dceři obzvláště velmi příjemná a nešetřila ochotou a lidskostí. I dcerka poznala že je servírka velmi laskavá a milá a tak ji věnovala namalovaný obrázek právě jen a jen pro ní. díky této lidské osobě si uvědomuji že není život tak fádní jak se již v posledním čase zdá. vážím si její laskavosti a vstřícnosti. a spousty lidí by si s této osoby mohlo vzít příklad .Děkuji tímto i za svou dceru že takový človíček je. Příjemné chvíle přeji všem v hotelu a krásný strávený pobyt komukoliv v tomto úžasném hotelu a přírodě. Věřím že se i lidé hendikepovaní dozví o možnosti strávit krásné tyto chvíle na Ještědu a pokochat se krásou přírody, diky možnosti dopravě až k vám , díky tramvaji autobusu a hlavně lanovky. děkuji za vše den strávený u vas se mi vryl do srdce a na vždy tam zůstane nebot nebot diky hendikepu dcerky takových dnů v životě není mnoho.
ALA
19.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a byla jste spokojená. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Dobrý den, v červenci jsme se synem trávili dva dny ve Vašem hotelu. Trávili jsme je nejen v oblacích, ale připadali jsme si jako v ráji. Každý zaměstnanec se kterým jsme se setkali byl velice milý, usměvavý,vstřícný – od recepce, přes restauraci – včetně bufetu až k paní uklízečce  Díky moc všem za příjemné chvíle, které jsme u Vás strávili.
S. Anýžová
03.08.2016

Zdravím Vás, včera jsem byl na obědě s dětma a bohužel už nikdy víc!! Čekat na svíčkovou a smažený sýr takovou dobu, a ještě k tomu skoro jen strouhanka, děkuji ale ne! MILOSLAV
Miloslav
03.08.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za vaše připomínky, které jsou pro nás velmi důležité. Naším cílem je vysoká kvalita a dobré služby pro každého hosta, byť šlo včera o provozně velmi náročný den, kdy do restaurace zavítalo velmi mnoho lidí a naši kuchaři se ani na chvilku nezastavili. Naší snahou bylo obsloužit všechny hosty tak, aby byli spokojeni a nečekali delší dobu, než by jim bylo příjemné. To ale v žádném případě neomlouvá jakýkoli nedostatek v našich službách. Vysokou úroveň si zaslouží každý náš host, i když přijde v tak náročný den. Jakoukoliv případnou nespokojenost je však nutné vyjádřit ihned na místě, abychom mohli vše napravit k vaší spokojenosti. Za kvalitou našich služeb si stojíme, a proto vás srdečně zveme na další návštěvu naší restaurace. Večer je jídelní lístek rozšířen o mnoho vynikajících jídel, ve kterých si vybere i náročný zákazník. Těšíme se na vás.

Dobrý den, strávili jsme u vás v hotelu úžasný víkend, kdy veškerý personál nám byl nápomocný a ochotný vyjít vstříc. Chutná večeře a velmi bohatá snídaně, která se vidí málokde. Ubytování luxusní, dodržující jednotný styl a koncept vyhovující celému projektu. Hotel si na nic nehraje a zároveň dosahuje vysokých standardů. Děkujeme. Zdeněk N.
Zdeněk N.
25.07.2016

Příjemný den přeji, před několika měsíci jsem byla s rodinou na večeři a vše proběhlo velmi dobře, jídlo chutné a hezky servírované a obsluha také milá a velmi ochotná:)) Dne 18.7.2016 jsem byla znovu s rodinou na večeři a pozvala jsem si ktomu i přátele, bohužel to jsem neměla dělat, jelikož veliké zklamání :(..co se týče jídla, tak studené, přesolené a na talíři HOZENÉ jako v bufetu, aspoň ta obsluha usměvavá a ochotná. Domácí limonáda ze sirupu za ty peníze , taky nic moc. Další návštěva jen na vyhlídku a jídlo v restauraci Domov. S pozdravem Kalousková Praha 6
Kalousková Lenka
24.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme, že jste se podělila o svou zkušenost a je nám líto, že ze dvou návštěv si odnášíte tak odlišné zážitky. Případnou nespokojenost s jídlem můžeme vyřešit hned na místě, pokud host není spokojen a upozorní obsluhu. Vždycky se snažíme, aby lidé od nás odcházeli s příjemným zážitkem nejen z Ještědu samotného, ale i z restaurace či hotelu. Pěkný den

Dobrý den, bohužel jsem byl s rodinou dvakrát do tohoto měsíce na obědě a jednou na večeři, a musím přiznat, že katastrofa. Bohužel Ještěd krásné místo, krásný výhled, ale kyselá obsluha bez zájmu nás skoro obsloužit, a oběd šel a večeře?? Hrozný výběr a jídlo studené a nedodělané(špíz z kuřecích stehen)...s pozdravem Zavadil
zavadil1@seznam.cz
17.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za podmět k restauraci. Je nám líto, že vše neproběhlo k Vaší spokojenosti. Pokud se ale v takové situaci zákazník octne, je nejlepší vše řešit hned a na místě. Je naším cílem, aby od nás hosté odcházeli spokojeni. Pěkný den

 

Dobrý den, chtěla bych poděkovat za skvěle strávený víkend ve Vašem hotelu, za úžasné jídlo, přístup všech zaměstnanců hotelu a vůbec za vše! Určitě se vrátíme! Díky!
Petra Sýkorová
11.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za krásnou pochvalu a těší nás, že jste u nás byli spokojeni.  Budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Pěkný den

Dobrý den. Dne 27. 6. 2016 jsme byli u Vás v restauraci s našimi přáteli na obědě. Stůl jsme měli sice předem objednaný, ale vyskytly se určité problémy s dodávkou elektrické energie. Zdánlivě nepříjemnou situaci vedení restaurace vyřešilo k naší naprosté spokojenosti, což samozřejmě zážitek z pobytu ještě umocnilo. Touto cestou bych chtěla ještě jednou poděkovat za ochotu, za skvělé jídlo i za profesionální přístup k nám hostům. D. Hanousková 7.7.2016
Dáša Hanousková
07.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme Vám za pochvalu i pochopení s výpadkem elektřiny. Jsme rádi, že i přes tuto drobnou komplikaci se Vám u nás chutnalo. Hezký den

Meli jsme s rodinou uzasny rodinny apartman bylo nas 7a pes. Vsichni byli nadseni z vyhledu, zapadajiciho slnunce, bylo to romanticke a kazdy si uvedomi, jak je nase zeme krasna. S ubytovanim jsme byli spokojeni, vsude cistota, pokoje utulne, teple, slunne. Restaurace a jidlo take na urovni. Snidane bohate a caj a kava vynikajici. Pobyt nas vsechny nadchl a tesime se, ze ho brzy zopakujeme. Diky vsem v recepci, restauraci a proste uplne vsem.
Eva Šichova
06.07.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za pochvalu a teší nás, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni. Budeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu. Hezký den

Dobrý den, ke 30.těmu výročí svatby jsem od manžela dostala noc na Ještědu. Byli jsme u Vás ubytováni z 21.6. na 22.6.2016 a musíme jen chválit - vše bylo čisté, útulné, voňavé, ochotní lidé jak na recepci, tak v restauraci. Večeři hodnotíme jako gastronomický zážitek s překrásným výhledem. Moc jsme si to u Vás užili.
Ivana
26.06.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, velice nás těší, že jste byli se službami našeho hotelu spokojení. Budeme rádi, pokud nás znovu navštívíte. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař

Chtěla bych poděkovat personálu hotelu Ještěd za práci, kterou odvádějí. Měli jsme s přítelem objednaný romantický balíček. Nejvíce bych chtěla vyzdvihnout restauraci - jídlo bylo perfektní, skvěle servírované - dýňová polévka to byla opravdu lahoda. Ubytování bylo také výborné, jen snad drobnost, v pokoji č. 1 (comfort) chybí odpadkový koš (kromě malého na toaletě jsme žádný jiný nenašli) a wifi signál nebyl vůbec k nalezení Což nehodnotím nijak špatně, ale velké díky patří slečně na recepci, která se snažila situaci s internetovým připojením řešit hned po nahlášení problému. Nakonec jsme si výlet naplánovali v restauraci, kde připojení bylo bezchybné. Co je velká škoda je, že tento týden nejezdila lanovka - na tu jsme se těšili nejvíce, ale přesto jsme si tyto tři dny užili. Díky za vaší práci, odvádíte ji na jedničku!
Maňáková
08.04.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme velice rádi, že jste byli s našimi službami spokojení, a děkujeme za podněty. Větší koše na pokoji zařídíme, problém se slabším wifi připojením již odstraňujeme. Lanovka na Ještěd má bohužel každý rok po několik dní odstávku kvůli technickým prohlídkám, což omezuje dostupnost na Ještěd, na druhou stranu je bezpečnost cestujících a návštěvníků hotelu pro nás všechny prvořadá. S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař 

Dobry den.Nedavno jsem sel s kamarady na vystup na Jested,a jake bylo me prekvapeni kdyz mi recepcni na muj dotaz zda nemate nekde venku teplomer odpovedela,nemame ale mohu se vam kouknout na internet jaka podle nej je tu asi teplota.Prosim nemuzete sehnat nejaky vetsi teplomer a umistit ho nekde venku???Nebo na nej mame jako navstevnici take prispet jako temer na vse unitr :-O?
Bohuslav
08.02.2016

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, na ochozu Ještědu u recepce vždy teploměr byl, ovšem jeho životnost neměla nikdy dlouhého trvání. Bohužel vždy ho někdo zničil, je to škoda. Pošlu připomínku vedení hotelu, abychom pořídili teploměr nový a nějakým způsobem ho zabezpečili. Vše je to pouze o nás, o lidech ... S přátelskými pozdravy, Aleš Pluhař 

Podělte se o své postřehy z Ještědu i Vy




* email slouží pouze pro ověření a komunikaci s Vámi v případě problémů, nikdy nebude použit pro obchodní sdělení

Vaše hodnocení a postřehy z Ještědu

 
1012 metrů nad mořem | pokoje s výhledem na všechny světové strany | restaurace a bar „nad oblaky“
Jaký důvod si pro návštěvu Ještědu najdete Vy? Těšíme se na Vás!
Horní Hanychov 153 | Liberec 8 | Česká republika | Tel. +420 485 104 291 | +420 605 292 563 | recepce@jested.cz
vytvořeno s ♥ v pixelomedia.cz