Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

ZOBRAZIT VÍCE

VSTUPENKY SILVESTR 2018
ZAKOUPIT VOUCHER

Hosté o hotelu Ještěd

Vítáme názory a podněty všech hostů, které nám pomáhají dělat naši práci co nejlépe. Příspěvky s vulgárními výrazy mohou být smazány. Děkujeme.

Nejnovější recenze hostů

Letošní pobyt v hotelu Ještěd hodnotíme jako vynikající! V prvním případě velká vstřícnost recepčního, který bravurně vyřešil naše přání ohledně voucherů, které hotel nabízí na konzumaci v restauraci či úhradu pobytu. A dále na velmi profesionální přístup personálu restaurace a kuchyně. Měli jsme štěstí na změnu menu v jídelním lístku a tím k vyzkoušení nových specialit. Závěrem ještě jednou velký dík. Příští rok máme opět v planu Vás hotel navštívit. ;-)
Jaroslav Přikryl a Radek Vitík
20.11.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme za pochvalu našeho personálu a budeme se na Vás těšit zase příště.

Děkujeme za vstřícnost ohledně změny termínu ubytování.Příjemné uvítání na recepci,krásné a čisté ubytování,obsluha v restauraci super.Plnila s úsměvem všechna naše přání.Jeden problém byl...spaní.Při tak úžasném výhledu nás nezlákala ani báječná postel.Úžasný zážitek.Vrátíme se opravdu rádi.Děkujeme. Věra a Honza.
Věra Poláchová
14.10.2018

Po víkendové návštěvě hotelu a restaurace Ještěd se chci podělit o své zkušenosti. Pobyt byl úžasný! Příjemní a vstřícní recepční, krásné a čisté ubytování v retro pokoji, nádherná vyhlídka na Liberec. Večeře a posezení v restauraci byl jedinečný zážitek. Obsluha vzorná, znalá etikety ( což se nyní téměř nevidí). Pozorně sledovali, kdy asi budeme něco potřebovat a nabídli další chod, Kuchař připravil gastronomický zážitek na vysoké úrovni a nachystal bez problémů i to, co nebylo v jídelním lístku. Celý pobyt byl opravdu perfektní. Včetně organizace odjezdu. Děkujeme. Ševčíkovi, Měšice
Eva Ševčíková
08.10.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a děkujeme za pochalu našeho personálu a služeb. 

Dobrý den, jezdíme s manželem do Liberce a na Ještěd mnoho let z Plzně. Ale až teď jsme si splnili sen a ubytovali se na jednu noc v retro pokoji. Pobyt předčil naše očekávání. Krásný pokoj s jedinečnou vyhlídkou, vzorně udržovaný. Velmi příjemně připravené stoly se svíčkou na večerní posezení v restauraci. Báječná snídaně, naprosto nepřekonatelná, jídlo čerstvé, chutně upravené a stále doplňované. Personál bez chybičky, jak při obsluze v restauraci, tak v recepci. Všichni byli velmi příjemní, nevtíraví a ochotní. Moc děkujeme. Ještěd jako stavbu milujeme a tohle vše umocnilo. Byl to jedinečný zážitek, který si určitě zopakujeme. Silovští Plzeň
Hana Silovská
22.09.2018

Doporučili bychom tento hotel minimálně na 1 noc.Ubytovani luxusní,snídaně perfektní, stavba fenomenální. Přes den funguje v hotelu bufet, na terase u parkoviště stánek s občerstvením a zároveň v 1.patře restaurace s nádherným výhledem na celý Liberec a okolí. Co se týče personálu, vstřícný,milý,vždy usměvavý. Určitě stojí zato tento hotel navštívit, nabízí jedinečný zážitek.
Lucie Hladká
30.08.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme za pochvalu a doporučení pro naše budoucí hosty. Pěkný den z Ještědu

Dobrý den, i já bych se chtěl aspoň touto cestou podělit se svou negativní návštěvou restaurace z 18.8.2018. Jde vidět, že personál je chaotický, když pominu 15 min čekání na objednávku (přitom číšníci kolem nás chodili, ale si nevšimli), tak nejhorším zážitkem bylo objednání česnekové polívky z menu. Jednalo se očividně o hrachovou, rozmixovanou polévku s přidáním v bůhví jakém stavu a poměru s česnekem..prostě klasické klamání. Po dotazu na obsluhu, zda došla česneková a byla nahrazena hrachovou, jsem byl ujištěn (!!!), že to byla určitě česneková. Bohužel, personál ani neví, co nosí lidem za jídlo. Jinak proměna prostředí od mé poslední návštěvy před 10 lety se povedla, jen je třeba zapracovat na obsluze...určitě to chce více osvěty a systém obsluhy-je chaotická-všichni dělají vše, lítají jako mouchy, ale finále je zdrcující. Jednodušeji-chybí systém s pevnými úkoly, kdo co má dělat. Takže do dalších let, mnoho zdaru a méně negativních ohlasů!
Martin
19.08.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme za zprávu. Je pro nás důležité vědět, jak na hosty naše nabídka a servis mohou působit. Polévka je česnečka, která s hráškem nemá nic společného. Od klasické čiré česnečky ji odlišuje již název uvedený v menu - krémová česnečka s krutony je hustá polévka, která nemusí být každému po chuti. Víme však, že má své příznivce. Věříme, že Vaše příští návštěva proběhne k Vaší spokojenosti. 

Dobrý den, za poslední dobu jsem nezažila takové chování. Smažený řízek snad ohřívali po týdnu a o Ceasar salátu ani nemluvím - jídlo stojí opravdu za zvážení. Obsluha neuvěřitelná. Nejen, že se mezi námi střídali asi 4 číšníci, navíc byli vulgární a nemají žádné slušné chování. Restaurace pěkná, ale kuchaři a číšníci by potřebovali vyměnit. Za mě vím, že už se do této restauraci nikdy nepodívám.
Dominika
01.08.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dominiko, děkujeme za zpětnou vazbu. Celá situace nás opravdu mrzí - chování obsluhy podle vašeho popisu je nepřípustné a omluvit ho nemůže ani současné horko, se kterým se všichni trošku pereme. Jakoukoli vaši nespokojenost - ať již s jídlem či s obsluhou - nejlépe na místě vyřeší manažer, který je po celý den přítomen. Navíc je pro případné opatření z naší strany přínosné vždy vědět konkrétně čas, osoby a situaci. Chápeme, pokud vás zkušenost neláká k další návštěvě, chceme vás ale ubezpečit, že šlo o výjimku a že se o naše hosty umíme postarat k jejich spokojenosti. Za včerejší situaci se vám omlouváme a přejeme z Ještědu jen samé pěkné letní dny.

Dobrý den, ráda bych touto cestou poděkovala veškerému personálu hotelu Ještěd za příjemně strávené 3 dny od 17.7. do 19.7.2018. Pokoje byly velmi útulné a čisté, obsluha u recepce i v restauraci sympatická a příjemná. Byl pro nás nevšední zážitek snídat v oblacích a večer vidět osvětlené celé okolí, v noci poslouchat vítr a cítit se při tom v bezpečí. Za osazenstvo pokoje B-15 Hana Wolfová, Domažlice
Hana Wolfová
23.07.2018

Dobrý den, včera (17. 7. 2018 ) jsme zavítali spolu s manželem na Ještěd, kam se několikrát ročně vracíme, protože je to naše „srdcovka“, jsme Liberečáci. Výlet lanovkou, pohled z Ještědu nás asi nikdy neomrzí, a to jsme ho absolvovali již snad za každého počasí. Pokaždé jsme byli nadmíru spokojeni s obsluhou i s objednaným jídlem a profesionálním vystupováním personálu. Nejsme žádní stěžovatelé, ale včera nás trochu nemile překvapila obsluhující slečna s piercingem v obočí, která měla asi hodně špatný den, a dala nám to několikrát najevo. Nebylo to moc příjemné, připadali jsme si, že „trochu“ obtěžujeme, odpovídala na půl pusy a byla zkrátka dost neochotná. Spíš nás napadlo, že když se takhle chová ona slečna k někomu, kdo tam jede zdaleka a třeba poprvé, tak to zrovna moc pěkný dojem neudělá. A to je pro Ještěd škoda.
Šárka Drahokoupilová
18.07.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den. Moc děkujeme za rychlou zprávu ze včerejška. A současně přijměte omluvu - každý náš host si zaslouží takové jednání, aby se cítil příjemně. Vámi popsané chování obsluhy u nás netolerujeme a uděláme vše, aby se neopakovalo. Pevně doufáme, že vás to nedoradí od další návštěvy. Kdybyste kdykoliv v budoucnu měli pochybnosti, zda jste obdrželi kvalitní servis, dejte nám prosím vědět hned na místě. Vždy je přítomen manažer, který zjedná nápravu okamžitě. Nechceme, aby chyba jednoho člověka pokazila dobrou práci celého týmu. Je nám ctí hostit vás na Ještědu opakovaně a doufáme, že už zase vždy k vaší plné spokojenosti.

Dobrý den. Chceme tímto vyjádřit velké poděkování a spokojenost se službami hotelu Ještěd, kde jsme pobývali v termínu od 10. do 12 července. Celkovou vysokou kvalitu umocnilo mj. i nebývale nadstandardní a vstřícné chování obsluhující servírky Kateřiny, která měla dne 11.července večer službu v prostorách baru. Profesionální a vstřícné jednání je v tomto hotelu již mnohaletý standart a hotel je proto velkým vzorem pro ostatní ubytovací zařízení. Není náhodou, že se sem pravidelně rádi vracíme již téměř dvacet let.
Brůčkovi
17.07.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Díky! Takové zprávy těší nejen vedení hotelu, ale i obsluhu, která od nás dostává informaci jak o pochybeních tak o pochvalách. Zprávy od hostů jsou motivací do další práce! Někdy je těžké umět nechat osobní starosti za hlavou a být vstřícný ke všem. Zde na Ještědu je to ale jedním z hlavních požadavků na práci. Ještě jednou děkujeme a těšíme se příště!

12.7.2018 jsme navštívily Ještěd, jelikož jsme zažily moc ošklivé počasí, déšť a mlha,výhled žádný, tak jsme si sedly do restaurace na pivečko a kávu. Musíme říci, že s tak Milou a příjemnou obsluhou jsme se už dlouho nikde nesetkaly!!Velká pochvala ať máte všechny hosty tak spokojené, jako jsme byly my tři kamarádky,dvě z Jičína a třetí až z Račic od Stětí!! Děkujeme a nashledanou!!
CIMRMANNOVA
16.07.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Jsme rádi, že i přes nepřízeň počasí se Vám u nás líbilo.

Pěkný den., po dlouhé době jsme se vypravili s manželem na mini dovolenou. Chtěli jsme si užít krásy České republiky a rozhodli jsme se pro západní Čechy. Jednoznačně vyhrál Ještěd. Byla to výborná volba. Úžasné slunečné počasí nám umocnilo pohledy do okolí, a to nejen z restaurace, ale také z pokoje. Velice příjemný pocit jsme měli už v recepci, kde nám personál ochotně poradil a doporučil, čím bychom si mohli krátký pobyt zpestřit. Samozřejmě jsme vše využili do poslední rady. Po celodenních zážitcích a večeři v příjemném prostředí, jsme složili unavené kosti do voňavých postelí. Děkujeme za krásné dny na Ještědu celému kolektivu, který se perfektně stará, aby se návštěvníci a hosté cítili skvěle. Především oceňujeme přístup recepčních k hostům. Protože v tom množství návštěvníků mít stále úsměv na líci, a opakovat pořád dokola stejné věci, je určitě vyčerpávající. Pochvala patří také pokojským. Bezvadně uklizené a připravené pokoje, kde se nocležníci střídají jako na běžícím páse také dají pořádně do těla. Ještě jednou všem děkujeme a těšíme se zase někdy na Ještědu.
Radka
12.06.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme za pochvalu. Náš personál dělá vše pro to, aby se u nás hostům líbilo a opouštěli nás spokojeni. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. Krásný den z Ještědu

Dobrý den, mockrát děkujeme za nezapomenutelný pobyt u Vás v oblacích. Byly jsme na 100% spokojené! Pokoj byl nádherný a úžasný jediná škoda je, že se v něm nedá větrat (myslíme tím zuti bot po 20 km :-)) Timo se omlouváme pokojské, která náš pokoj bude muset uklízet a větrat. Ve Vaší restauraci bylo naprosto báječně! dobré a rychle přinesené jídlo, vychlazené pivo a víno. Co se týče obsluhy: paní Věra byla nejmilejším človíčkem. Do půlnoci nám nalejvala a stále s úsměvem! Posíláme velkou pochvalu. Sympatický a vtipný byl i pan Honza ( manager). Tímto bychom Vašemu týmu chtěly s kamarádkou podekovat! Váš hotel je kouzelný, ohromující, sympatický no zkrátka úžasný! Hotel určitě doporučíme Všem! PS: přejeme pevné nervy, až přijde sezóna. S pozdravem a přáním kouzelného dne :-) Kačka a Helča pokoj číslo 7.
Kačka a Helča
03.06.2018

Dobrý den, dnes jsme navštívili restauraci na Ještědu.Cena jídel nás nemile překvapila, ale co bylo ještě horší, že jídla byla studená, steak z krkovičky prostě hrůza( zřejmně z předchozího dne) a navíc tam manžel neměl ani kukuřičné klásky, které byly napsané na jídelním lístku :-( Toto je moje první špatná recenze, ale byli jsme opravdu naštvaní.Za svoje těžce vydělané peníze jsme čekali víc :-(
Petra Kočí
29.04.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážená paní Kočí, děkujeme za zprávu, i když nebyla pochvalná. Také je nám líto, že jste nám nedali možnost vyřešit Vaše pochyby hned včera, přímo na místě. Vše bychom dokázali napravit po Vašem upozornění. Budeme rádi, když se v budoucnu do restaurace na Ještěd vrátíte a přesvědčíme Vás o kvalitě naší kuchyně. Pokud nejste zdaleka a byli jste zde přes den, doporučujeme podvečerní či večerní návštěvu, kdy odjedou davy turistů a Vy si vychutnáte úplně jinou atmosféru. Navíc večer je jídelní lístek rozšířený o mnoho dalších pestrých jídel. Pěkný den z Ještědu.

Druhý týden v březnu jsme navštívili Ještěd. Od první chvíle na vrcholu to byl úžasný zážitek. Přijeli jsme za silného větru, kdy byl celý kopec schován v husté mlze. Nic jsme neviděli a mlha nám přimrzala na tvářích - a právě tohle počasí nám ukázalo výjimečnost stavby navrženou Karlem Hubáčkem, která musí odolávat opravdu extrémnímu počasí. Druhý den se mlha rozpustila a my jsme si úžívali krásné výhledy na Liberec a další okolí. Chtěl bych poděkovat všemu personálu hotelu za skvělý přístup a ochotu. Zejména však panu řediteli za poutavé vyprávění o provozu, historii i budoucnosti hotelu. Velká poklona patří také restauraci, skvělý servis po oba večery - a vepřová panenka, tak ta byla jako dort. Romantický balíček doporučuji všem kdo má zájem prožít neobyčejný zážitek v dokonalé symbióze architektury s přírodou. Jako velmi dobrá volba se navíc ukázalo zimní období - vyhnete se turistům a to mrazivé počasí k Ještědu vážně patří! Děkuji a brzy na shledanou, Martin PS: Žádost o roku v mrazivém Ještědském větru funguje. :-)
Martin Pich
24.04.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a i žádost o ruku se povedla. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Zdravím celý tým Ještědu. Pobyt u Vás jsem dostal jako dárek a byla to naprostá bomba!!! Už jen samotný příjezd, kdy člověka překvapí dobrá obsluha parkoviště. Recepční jsou milí a ochotní. Vše dokonale vysvětlí a poradí nejen s ubytováním. Poradí i v orientaci ve městě nebo otvíracích dobách. Pokoje byly čisté a útulné. Pokojské svou práci dělají opravdu skvěle. Bydleli jsme v pokoji Comfort, kdy jen výhled z okna nás ohromil. Měli jsme štěstí na počasí. Děkuji všem, že jsem si dárek opravdu užil. H.H.
Hájek
12.04.2018

Zdravím. Tak na Ještědu jsem přenocoval 2x....Obědy v létě vždy frkot...Němci,... málo místa...není to jednoduché...chce to trpělivost, ale stojí to za to...lanovka ČD funguje, pokud nefouká sílný vítr....... a v zimě, to nemá chybu, když pak, odjede poslední, právě ta lanovka, provoz se zklidní....hráli jsme se synem biliárd....žeton ještě mám ......personál příjemný, na okna padá led a sníh....větráky v provozu.. Liberec svítí dole.... to se to spí...ráno snídaně parádní... Jedu tam v květnu roku 2018 opět.....a synovi koupím poukaz.....ať si pobyt užije už s přítelkyní.....děkuji. Klíma, Nový Bor.
Klíma Pavel
09.02.2018

První má návštěva vyzněla po stránce čistoty, vybavení pokoje, kvality a prezentace jídel pro hotel Ještěd velmi dobře. Personál restaurace až na jednu příjemnou výjimku (Šárka) vystupováním patří nejméně o jednu cenovou skupinu níže. Hlavním problémem velmi pěkného pokoje A 08 v noci z 25.01 na 26.01. byla nepříjemně vysoká hladina hluku z ventilace, která se nijak nedala zavřít nebo regulovat a spát se dalo pouze se špunty do uší. Váš hotel je skutečně velice zajímavý a unikátní hned v mnoha směrech..
PR
26.01.2018

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme rádi, že jste byl s Vaším pobytem v hotelu Ještěd převážně spokojen. Díky i za poznámku o personálu – naším cílem však je, aby skvělý servis obdrželi naši hosté bez výjimky od všech. Zmíněný hluk jistě nepocházel z ventilace, která je v noci vypnutá. Na Ještědu je však typický zvuk větru, který je ve výšce přes 1000 metrů nad mořem přítomen téměř vždy. Je to jedna z věcí, která odlišuje Ještěd od jiných hotelů, a jsou hosté, kteří právě kvůli tomuto zvuku na Ještěd jezdí opakovaně. Každý však upřednostňuje něco jiného – věříme, že Vaše návštěva u nás nebyla poslední.

Dnes v pondělí a v sobotu jsme byly celá rodina na obědě u vás na Ještědu. V sobotu jsme měli rezervaci a dnes jsme tam byli pomalu sami. Přesto služby byly výborné po oba dny. Vítr bičoval skla restaurace a z obalené špičky vysílače odletovaly kousky ledu až se člověk bál, že prorazí sklo. Stačilo si ale představit, jak dlouho tam vysílač stojí a obavy šly stranou. Do auta se nedalo pomalu ani nastoupit a lanovka samozřejmě také nejezdila. Tak jsme do auta vzali ještě cizího pána s dítětem, aby se z Ještědu vůbec dostali. Určitě se k vám zase někdy podíváme. Jana s dcerou a vnučkou Žofinkou
Jana
11.12.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, jsme rádi, že i přes nepřízeň počasí se k nám opět vrátíte.

Vlastně ani nevíme, jak vypsat všechnu chválu a pozitivní pocity z vašeho Ještědu...Počínaje nádherným pokojem, resturací a vlastně veškerým interiérem, ale také milým, vstřícným a ochotným personálem...Děkujeme všem za perfektní služby - moc rádi se k vám vrátíme. manželé Dobiášovi z Ostravy
Jiří a Pavlína
21.11.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme Vám, bylo nám ctí.

Máme s dětmi úžasný zážitek z noci strávené v hotelu nad oblaky. Opravdu to není ledajaký hotel! Měli jsme pocit jako ve startujícím letadle. Bohužel jsme kvůli mlze neviděli do údolí, ale přesto jsme byli nadšení. Chválíme velmi příjemnou obsluhu, přátelské vystupování personálu a úúúúžasnou svíčkovou, dále bohatou snídani srovnatelnou s nejlepšími evropskými hotely. Vřele doporučuji rodinám s dětmi školního věku. Ivana, krkonoše
Ivana
17.11.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme za pochvalu a doporučení.

Dobrý den, od kolegů z práce jsem obdržela poukaz na pobyt ve vašem hotelu. Tento poukaz jsme využili včetně noclehu, pobytu našeho psa i posezení v restauraci u výborného vína. Chtěli bychom touto cestou moc poděkovat za velmi milé přijetí v recepci, tak pochválit obsluhu v restauraci. Všichni byli velmi milí, vstřícní a profesionální. Ještě jednou moc děkujeme. Šritterovi
Šritterová Iva
07.11.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme za pochvalu.

Vážený pane řediteli, dovolte mi touto cestou moc poděkovat za krásné zážitky! Na Ještědu jsem s přáteli oslavila 7.-8.10.2017 mé padesáté narozeniny. Poděkování patří všem, kteří se o nás výborně starali, krmili, obsluhovali, provázeli hotelem, ubytovali…. V každém okamžiku jsme se setkali pouze s příjemným, vysoce profesionálním a milým přístupem! MOC DĚKUJEME! I přes velkou nepřízeň počasí jsme si oba dny moc užili! Moc ještě jednou děkuji, přeji hezký den, Jana Kroftová
Jana Kroftová
29.10.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Jsme rádi, že jsme mohli přispět k úspěchu Vaší oslavy.

Dobrý deň, vrchol Ještěd sme pred časom navštívili viac krát, veľmi sa nám tu páčilo, ale nikde sme tu neprespali. Preto som na tridsiate výročie našej svadby ako prekvapenie objednal "Romantický balíček". Z Bratislavy to nie je zrovna na skok, ale to napätie po ceste stálo za to. Ubytovanie a reštaurácia boli bezchybné, obsluha a personál ústretoví, taktiež sme nemali žiaden problém s našim psom - fenkou (American Akita), s ktorou sme mohli ísť aj do reštaurácie. Zažili sme pekné výhľady a západ slnka, ale tiež vietor, hmlu a dážď. V každom prípade návštevu hotela odporúčame, je to nevšedná budova a príjemný zážitok. Maroš, Maťa a Nikita
Marián Škapec
25.10.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vaše spokojenost nás těší. Budeme se na Vás těšit zase příště.

Dobrý den. chtěla bych Vám tímto moc poděkovat za krásné zážitky ve Vašem hotelu JEŠTĚD. Všichni senioři byli spokojeni jak s ubytováním tak i se stravováním. Personál byl vstřícný a velmi nám pomohl i s přesunem seniorů z posledního parkoviště do hotelu, odkud je to ještě asi 600 m a to do kopce. Krása stavby a nezapomenutelný výhled do okolí a příjemný personál. Ani se nikomu domů nechtělo. Prosím předejte poděkování i pracovníkům RESTAURACE. Nakonec bych chtěla poděkovat panu řediteli Háskovi. Zdraví a hezké dny na Ještědu přejí senioři z Prahy 3, Olšanská 7
Alena kocourková
16.10.2017

Pěkný den, na doporučení známých jsme navštívili hotel Ještěd. Musím jim poděkovat, protože to byl výborný tip, který po žádné stránce nezklamal. Počínaje příjezdem na parkoviště, kde se nás ujal příjemný a ochotný mladík, který poradil, kam se máme obrátit dále. Stejný dojem jsme měli na recepci. Usměvavá slečna nám vysvětlila vše kolem ubytování a stravy. Po přečtení některých recenzí jsme měli obavy z pokojů, ale byli jsme příjemně překvapeni čistotou a zařízením. Výhled nám sice poněkud zkazilo počasí, ale personál to všechno napravil. Obdivuji jejich optimismus a ochotu, při tak velké návštěvnosti turistů a hostů. Jak víme, český člověk není sice náročný, ale je stále nespokojený a ke všemu a všem kritický. Děkujeme celému personálu za krásné chvíle strávené v hotelu. Určitě ještě přijedeme, když ne na nocleh, tak určitě na vynikající kuchyni. Přejeme jim co nejméně "ubrblaných hostů" a ať se jim v práci stále tak daří.
Radka
10.10.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že se Vám pobyt u nás líbil a náš personál Vám ho zpříjemnil.

Dobrý den, Nikomu s manželkou nedoporučujeme,jídlo,obsluha, vše katastrofa!
Oliver
09.10.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den. Chyba se může někde stát, ale to neznamená, že chyby tolerujeme. Nespokojený host se může hned na místě obrátit na obsluhu či manažera provozu, který je neustále přítomen. Vše lze řešit ihned, zde na místě. Naším cílem je, aby se hosté u nás cítili dobře po všech stránkách. Takto zpětně a obecně lze již těžko něco řešit. 

Dobrý den, tento hotel nikomu nedoporučuji, vžádném případě mu nejde o hosta, ale jen o peníze. Pokud si pořídíte dárkový voucher, tak se Vám může i stát, že cena pokojů se zvýší, tak ,že až tam dorazíte, tak Vás ubytují v tom nejubožejším pokoji. Rozdílné ceny o víkendu a ve všední den, to však nikde na webových stránkách neuvádějí. Dejte si pozor, aby Vás nenapálili.
Lorencová
05.09.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážená paní Lorencová, Vaše nespokojenost vznikla z nedorozumění, ne však na naší straně. Zakoupením dárkového voucheru si nekupujete konkrétní pobyt, ale hodnotu, kterou Váš obdarovaný může u nás využít. Sám si vybere, jaký produkt a za jakou cenu si zvolí. Dárkový voucher má platnost jeden rok, kdežto ceny pokojů se mohou měnit i ze dne na den podle sezóny, ročního období, dne v týdnu a dalších okolností. I výběr pokoje je čistě na hostu a rozhodně nikoho nenapalujeme:-). O cenách, volné kapacitě i o jednotlivých pokojích včetně fotografií se hosté dozvědí v procesu rezervace na našem webu. Naprostá většina hostů, kteří od nás každý den odjíždí, je spokojena. Děláme svou práci dobře, a proto věříme, že pokud se vypravíte na Ještěd i Vy, budete spokojena též.

Dobrý den, ve dnech 15.-17.8.2017 jsme byli s manželem ubytováni u Vás v hotelu na Ještědu. Veškeré služby hotelu i restaurace byly na vysoké úrovni, za což Vám všem velice děkujeme a těšíme se na další návštěvu! S pozdravem, Denkovi
Manželé Denkovi
05.09.2017

V úterý 15. srpna jsem asi po 15 letech navštívil Ještěd. Počasí skvělé, návštěvnost vysoká. Příjemný personál, počínaje parkovištěm (dolní i horní), obsluha v restauraci – opravdu kmitala a vždy s úsměvem, čisté a nažehlené oblečení. Při provozu v kategorii – turisté, rodinky s dětmi, tedy rychle se najíst a odchod - všechna čest jak zvládáte! Do restaurace jsem „vyšplhal“, dolů mi vstřícně nabídl číšník výtah, alespoň o patro (jsem po úrazu, berličky). Na zvládání provozu má určitě velký podíl všudypřítomná paní „provozní“, která během našeho oběda dvakrát proběhla restauraci, přitom sama odebrala sklenice, lahve ze stolů, stejně „aktivně“ řešila příjezd zásobovací dodávky na parkovišti. Byla všudypřítomná, nebo jsem na ni měl takové štěstí. Celkově velmi dobrý pocit z návštěvy Ještědu a moc Vám přeji, ať firma šlape!
Ing. Kolář
01.09.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, těší nás Vaše chvála i přání do budoucna.

Dobrý den, pobyt v hotelu Ještěd je rozhodně zajímavý zážitek, mohu doporučit. Hotelový personál byl velmi ochotný, večeře chutná a snídaně opravdu skvělá. Pokud jde o ubytování, pokoj čistý s krásným výhledem. Jen vzduchotechnika v pokoji byla velmi hlučná, takže rušila při spánku. Slečna v recepci mi na moji připomínku sdělila, že záleží odkud fouká vítr a že jsme byli na návětrné straně, což se mi tak úplně nezdá...a že by to chtělo celkovou rekonstrukci, což už je pochopitelnější:). Ale absolvovat pobyt rozhodně stojí za to. Simona Vojtěchová
Vojtěchová Simona
29.08.2017

Dobrý den, 18.8. - 20.8. 2017 jsme strávili na Ještědu. Ubytování krásné, hezký výhled, opravdu jako v "oblacích". Nadšeni jsme byli i z dobrého jídla odpovídajícího ceně a především milého a snaživého personálu, který nešetřil svými úsměvy. Děkujeme M. Brunclíková, L. Štefanský
Monika Brunclíková
21.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, velmi nás těší Vaše spokojenost a doufáme, že se k nám zase vrátíte.

Dobrý den, bohužel musím napsat recenzi, i když to nikdy nedělám, ale před dvouma roky jsem byla s přáteli na obědě a nemohla jsem to vynachválit, ale co se stalo v sobotu, to vážně už nikdy. Guláš cena asi 180,-Kč a tak hnusný a hlavně knedlíky studený a poslední kapka byla ta, že byl donešen cca za 30 minut..už nikdy! Loubová
Loubová
20.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážená paní Loubová, jsme rádi, když nám dáte takto vědět, na druhou stranu jsme raději, když nám v případě nespokojenosti nebo jakýchkoliv problémů dáte vědět okamžitě, ještě na místě. Popisovaná situace v naší restauraci normální není, těžko teď zjistit, co se stalo. V každém případě Vás zveme na návštěvu znovu, protože věříme, že budete spokojená.

Dobrý den, je vstup povolen do restaurace i s pejskem na vodítku? Děkuji L.
Lucie
15.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, pejsci jsou v restauraci vítáni. Pěkný den

Výhled opravdu super,tím to bohužel končí, profesionální personál v restauraci se profesionálně skrývá, stoly ulepene, že si na ně neodlozite ani ruce, natož peněženku... Po dlouhém, ale fakt dlouhém čekání dostanete jidelak, nejlevnější zmrzlina 92 korun za předpokladu, že ji máte u koho objednat...Mě to přesvědčilo k odchodu a nebyli jsme jediní...Před lety pěkná věčně plná restaurace, nyní prázdná ulepena špeluňka, otrávený personál, najezte se dole a pak vyrazte mrknout na výhled...
Lenka a Jirka
09.08.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, mrzí nás, že jste si s výhledem nevychutnali i služby restaurace. Zmrzlinu prodáváme za 25 korun v občerstvení na ochozu. Naopak v restauraci je za zmíněných 92 korun k mání oblíbený pohár z vanilkové zmrzliny, se sorbetem z černého rybízu, s ovocem a šlehačkou. V oblíbenosti soutěží se svým karamelovým "bratrem". Nevíme, kdy jste restauraci navštívili - nemohlo to být ještě před otvírací dobou? I tehdy hosty náš personál rád obslouží, jen má v tu chvíli více práce v sousední kavárně, kde probíhají snídaně hotelových hostů. S úderem 10. hodiny se však celá restaurace zaplní a naši lidé si vydechnou až večer. Občas se může něco nepodařit, ale není to náš standard. Věříme naší práci natolik, že Vás k nám nahoru zveme ještě jednou. Víme, že tentokrát si vychutnáte nejen výhled, ale i dobré jídlo.

Dobrý den, ve dnech 14. a 15.7.2017 jsme byli ubytováni v hotelu Ještěd, v pokoji typu Comfort. Ráno 15.7.2017 po probuzení jsme zjistili, že z koupelny se line nesnesitelný zápach z netěsného odpadu umyvadla. Tuto skutečnost jsem nahlásil na recepci hotelu a požádal o odstranění závady. Nahlásil jsem ještě nefungující programy všechny od České televize. Recepční mi sdělil, že závady nahlásí na údržbu. Po nahlášení jsme odjeli po výletech do okolí. Večer po návratu do pokoje jsme bohužel zjistili, že závada se zápachem trvá nadále, a tak jsme v zapáchajícím "Comfort" pokoji strávili další noc. Podotýkám, že o problému se zápachem jste museli velmi dobře vědět, protože k odpadu umyvadla jste umístili voničku a druhou elektrickou "voničku" jste zapnuli na maximální výkon do zásuvky pod psacím stolem v hotelovém pokoji. Přes tuto závadu jste klidně pokoj prodali za velmi nadstandardní cenu. Dále je potřeba ještě sdělit, že pokoj má neotevíratelná okna a jediné 4 ks ventilační otvory, které projektant umístil do pokoje, jste nechali zaslepit, takže pokoj se nedal absolutně vyvětrat. Projektant určitě dobře věděl, proč ventilační otvory do pláště budovy naprojektoval. Bude dobré ověřit, kdo dal souhlas s jejich zaslepením. Moje zkušenost s návštěvou hotelu Ještěd je jednoznačná. Už nikdy více. Od pracovníka recepce jsem se nedočkal ani omluvy, ani případné slevy za katastrofální stav pokoje. Pouze jsem obdržel informaci, že předá závadu údržbě hotelu. Myslím si, že nadstandardní ceně pokoje neodpovídala rozhodně úroveň poskytnutých služeb. A abych jen nekritizoval, programy České televize byly druhý den opraveny, postel byla velmi kvalitní a rovněž snídaně velmi dobré. Obracím se proto touto cestou na vedení hotelu. Ale zážitek se "smradlavým" pokojem se zaryl hluboko do paměti. S pozdravem Arnošt Pašek
Arnost Pasek
24.07.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Dobrý den, mrzí nás, že Váš pobyt na Ještědu byl ovlivněn touto nepříjemností. Pokud host objeví někde na pokoji problém či závadu, řešíme ji okamžitě (jako např. zmíněné programy televize). Jsou však věci, které souvisí s technologií budovy a okamžitě je řešit nelze. Vyřeší ji až kompletní rekonstrukce této památky, na jejíž přípravě se s majitelem budovy Ještědu podílíme. Větrání a ventilace jsou na prvním místě v pořadí důležitosti. Omlouváme se za tuto komplikaci, která narušila Váš pobyt. Věříme ale, že v budoucnu opět na Ještěd zavítáte a budete si moci vychutnat jen příjemné věci, jako Vámi zmíněné pohodlné postele či dobré snídaně.

Už nikdy víc na jídlo!!! Nedoporučuji, doba trvání a kvalita pokrmu vážně ceně neodpovídá!
Lejdoš
10.07.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Je nám líto, že jste měl takovou zkušenost. Naším cílem jsou služby vysoké kvality. Proto jsme rádi, pokud případnou nespokojenost řeší host na místě, abychom mohli konkrétně reagovat. Děkujeme i tak za recenzi a věříme, že při další návštěvě budete spokojen.

Krásný slunečný den všem dobrým duším na Ještědu! 9. 7. 2016 se stal dnem, kdy jsme s mým dnes již manželem oslavili naši lásku a vzali se. Jako dárek jsme od mé maminky dostali víkendový pobyt na Ještědu téměř rok dopředu rezervovaný. Tak jsme si minulý týden vyrazili z Moravy směr Čechy. Snad poprvé v životě jsme vyjeli na vrchol pohoří autem, místo pěšmo. Řekla bych, že od prvního výhledu z Ještědu až do samotného konce pobytu jsme úžasem nezavřeli pusu. Píši, abych Vám vyjádřila dík a pochvalu, abych se mohla svěřit, jak krásně jsme se měli. Nádherně udržované prostory, vše krásně čisté, voňavé. Byli jsme uchváceni perfektně čistým vzduchem v pokojích. Nejvíce bych ale chtěla vyzdvihnout práci zaměstnanců, se kterými jsme během pobytu přišli do kontaktu. VŠICHNI velice ochotní, úslužní, profesionální, jako lidé velmi příjemní. Jídlo bylo dokonalé, servis zrovna tak. Moc všem děkujeme, i lidem, se kterými jsme do kontaktu nepřišli, ale podílejí se na chodu celého hotelu. Měli jsme druhé líbánky a vlastně jen o měsíc dříve jsme oslavili naše první výročí. Bude-li to jen možné, vrátíme se zase. A není snad ani třeba zdůrazňovat, že pobyt na Ještědu všem doporučujeme. Přeji Vám spoustu spokojených klientů, prostředků k udržování vysoké úrovně hotelu i jeho dalšímu rozvoji. Obrovské díky posíláme z Kroměříže – Michaela Frimlová s manželem.
Michaela Frimlová
20.06.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Děkujeme!

Sorry ale jestli funguje celý hotel jako restaurace s kuchyní,tak se divím že vám to tady nespadlo ještě na hlavu!!! Čekat na hotové jídlo 50 minut v poloprázdné restauraci je docela tristní!!! Zkuste se někdy zaměřit na to jak to tady vypadá a udělat napravu,nebo se na to tady ****!! S pozdravem Petr Hlavenka
Petr Hlavenka
13.05.2017

Vyjádření Hotelu Ještěd:

Vážený pane Hlavenko, nespadlo :-) a je to proto, že je samozřejmě nepřijatelné, aby host čekal na jídlo déle než je v restauraci běžné. Při Vaší návštěvě došlo k nedorozumění, které jsme řešili na místě a já doufám, že se brzy na Ještěd opět vydáte a budete spokojen. Děkujeme za důvěru.

Dobrý večer, dnes jsme ukončili pobyt ve vašem hotelu. Překvapila a potěšila nás úroveň služeb, které poskytujete. Vysoká čistota interieových i exterierových prostor v a kolem hotelu, výborná kuchyně a milé vystupování personálu v nás zanechá hluboký pozitivní zážitek. Přejeme vám hodně spokojených návštěvníků a ať se vám vede.
manželé Kovaříkovi
09.05.2017

Podělte se o své postřehy z Ještědu i Vy




* email slouží pouze pro ověření a komunikaci s Vámi v případě problémů, nikdy nebude použit pro obchodní sdělení

Vaše hodnocení a postřehy z Ještědu

 
1012 metrů nad mořem | pokoje s výhledem na všechny světové strany | restaurace a bar „nad oblaky“
Jaký důvod si pro návštěvu Ještědu najdete Vy? Těšíme se na Vás!
Horní Hanychov 153 | Liberec 8 | Česká republika | Tel. +420 485 104 291 | +420 605 292 563 | recepce@jested.cz
vytvořeno s ♥ v pixelomedia.cz